جزئیات رزرو صندلی اتوبوس دربستی + لیست قیمت‌ها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از آغاز به کار اپلیکیشن رزرو صندلی اتوبوس‌های دربستی خبر داد و لیست نرخ کرایه را نیز منتشر کرد.

محمود ترفع  در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های خصوصی و عمومی از امروز (شنبه ۲۳ فرودین ماه) گفت: طرح رزرو صندلی نیز از امروز آغاز می شود؛ اما دقت داشته باشید که این طرح برای اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی نیست.


وی گفت: این طرح برای ناوگان اتوبوسرانی نیست، بلکه یک استارتاپ، اپلیکیشنی را به نام «به همراه» طراحی کرده که مردم در صورتیکه مایل نباشند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، می توانند با در اختیار گرفتن یک مینی بوس یا اتوبوس خصوصی دربستی، با درج مبداء و مقصد خود، از این طرح برای صندلی‌های این مینی بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی استفاده کنند.

ترفع با بیان اینکه در این اپلیکیشن، از اتوبوس و مینی بوس‌های دربستی که معمولا برای سرویس کارکنان ادارات فعالند، استفاده می شود، اظهار کرد: به هیچ عنوان این اپلیکیشن در اتوبوس‌های شرکت واحد، کاربرد ندارد و با رزرو صندلی این اتوبوس‌ها، از تراکم جمعیت جلوگیری می شود؛ چراکه در یک اتوبوس با ظرفیت ۳۰ صندلی، تنها ۱۵ نفر سوار می‌شوند.


به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا؛ مسیر خطوط دربستی و لیست قیمت  آن به شرح ذیل است:

انتهای پیام 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.