جزئیات طرح تقویت سازمان بسیج رسانه و عضویت خبرنگاران

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: جلسات متعدد کار‌شناسی با حضور بسیج، صدا و سیما، مرکز پژوهش‌های مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح در کارگروه بسیج درباره طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

“محمدصالح جوکار” نماینده مردم یزد و صدوق در خانه ملت، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه در مجلس، اظهار داشت: این طرح از زمانی که به کمیسیون آمد و به کمیته واگذار شد جلسات متعدد کار‌شناسی با حضور بسیج، صدا و سیما، مرکز پژوهش‌های مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح در کارگروه بسیج مورد بحث قرار گرفت.   
 
وی افزود: نهایتا این طرح در جلسه‌ای که روز یکشنبه بود، به تصویب رسید و ان شاءالله بعد از تعطیلات بتوانیم در صحن کمیسیون مطرح کنیم تا در صورت تصویب در صحن علنی مطرح شود.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره این خبر که سردار ذوالقدر جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از همه خبرنگاران داوطلب برای حضور در سازمان بسیج رسانه دعوت کرده، تصریح کرد: با توجه به اینکه در عرصه رسانه، بسیج با‌‌ همان روحیه و تفکر بسیجی می‌تواند در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خوبی عمل کند، ترویج این تفکر را در عرصه اصحاب رسانه می‌توانیم داشته باشیم.   
 
جوکار  در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع پیش بینی شده که دفا‌تر بسیج رسانه را در رسانه‌های عمومی کشور داشته باشیم و از این طریق خبرنگاران عزیز می‌توانند عضو این سازمان شوند.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.