جزئیات ۳ بخشنامه تازه خودرویی گمرک درمورد اسکانیا ساخت سوئد، رنو داستر رومانی و هوندا آکورد ژاپن

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

خبراقتصادی: گمرک ایران در بخشنامه ای خطاب به ناظرین، مدیران کل و مدیران گمرکات اجرائی کشور ارزش کامیون کشنده SCANIA مدل G400 را اعلام کرد. در بخشنامه گمرک آمده است: در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۲۰ مورخ ۹۲٫۰۹٫۱۹ کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت یک برگ پرایس کامیون کشنده SCANIA مدل G400 سال ۲۰۲۲ ساخت سوئد ارسال می گردد. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری کامیون کشنده وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

همچنین در بخشنامه دیگری آمده است: در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۲۰ مورخ ۹۲٫۰۹٫۱۹ کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش دو مدل سواری RENAULT DUSTER سال ۲۰۲۲ ساخت رومانی ارسال می شود. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری سواری های وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

گمرک ایران در بخشنامه دیگری اعلام کرد: در اجرای تبصره ۶ قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۲۰ مورخ ۹۲٫۰۹٫۱۹ کمیته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سه مدل سواری های HONDA ACCORD سال ۲۰۲۲ ساخت ژاپن ارسال می شود. مقتضی است دستور فرمایند ارزشگذاری سواری های وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

تصویر بخشنامه های تازه خودرویی گمرک


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.