جزو سه تیم سوپر لیگ خواهیم بود

رئیس هیئت تنیس روی میز لرستان که تیمش میزبانی دور برگشت سوپر لیگ نوجوانان و نونهالان را بر عهده دارد، گفت: به احتمال زیاد جزو ۳ تیم برتر خواهیم بود.

  محسن اسد بیگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت و گاز گچساران برای پینگ پنگ هزینه کرده‌اند و بازیکنان خوبی را نیز در اختیار گرفتند، تیم هیئت لرستان به اندازه آنها خرج نکرده است اما بازیکنان ما بازیکنان خوبی هستند و فکر می‌کنم نتایج خوبی بگیریم.
وی تصریح کرد: علی نظری بازیکن نونهال تیم لرستان که در رقابت‌های رده بندی دسته برتر نونهالان نفر دوم و در نوجوانان نهم شده است همچنین محمد نظری، بازیکن نوجوان ماست که در رقابت‌های رده بندی دسته برتر نوجوانان نفر ششم کشور شد، لرستان روی این بازیکنان برنامه ریزی کرده است و خوشبختانه تا کنون این موضوع جواب داده است.
اسد بیگی از مربیان تیمش نام برد: محمد محمد زاده، اسماعیل عنبری و عباس حسن‌وند کادر مربیان لرستان هستند که هدایت پینگ پنگ بازان را به عهده گرفتند.
وی در خصوص میزبانی بازی‌های سوپر لیگ نونهالان و نوجوانان گفت: این اولین باری نیست که میزبان می‌شویم خوشبختانه سالن حضرت معصومه این شهر، مکان مناسبی برای مسابقه است ضمن اینکه ۲۸ شهریورماه میزان رقابت‌های دسته برتر نوجوانان نیز بوده‌ایم.
اسد بیگی در پاسخ به اینکه آیا به فکر تیم دادن در سوپر لیگ بزرگسالان نیز هستند یا خیر گفت: بیشتر برنامه ریزی ما روی سنین پایه است اما در بزرگسالان نیز اگر حامی مالی پیدا می‌کردیم حتما تیم می‌دادیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است و هیئت نیز سرمایه‌اش را به تیم نونهالان و نوجوانان اختصاص داده است./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.