جزیده: داوری روی روند بازی تاثیر گذاشت/ بازیکنان تعاون گنبد کم تجربه هستند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۴/آذر/ – ۱۲:۱۴ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : سرمربی تیم والیبال تعاون گنبد اظهار کرد: وضعیت داوری در روند دیدار ما مقابل میزان تاثیر گذاشت.

عظیم جزیده در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، درباره دیدار هفته پنجم تیم تعاون گنبد مقابل میزان مشهد ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنانش گفت: با وجود اینکه مهره‌های حاضر در تیم میزان مشهد هر کدام به تنهایی بک وزنه برای یک تیم به حساب می‌آمدند، اما بازیکنان من به خوبی مقابل این تیم بازی کردند و نشان دادند از بهترین بازیکنان ایران چیزی کم ندارند.

وی ادامه داد: شاید اگر وضع داوری کمی بهتر بود، ما می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم. هر کس که این دیدار را دیده، معتقد است تعاون گنبد به خوبی توانست در دقایقی از بازی بر تیم میزان غلبه کند.اما  متاسفانه نحوه داوری در روند بازی تاثیر گذاشت. 

سرمربی تیم تعاون گنبد با بیان اینکه بازیکنان من هنوز از تجربه کافی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: تعاون گنبد اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و قطعا انتظار زیادی هم از این تیم نیست. با این حال من معتقدم که بازیکنان من هفته به هفته بهتر شده‌اند و در ادامه هم نتایج بهتری کسب می‌کنند.برخی از این بازیکنان برای نخستین بار است که در مسابقات مهم اینچنینی حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: تنها دو هفته به پایان نیم‌فصل لیگ برتر والیبال باقی‌مانده است و ما در ادامه کار سختی پیش رو داریم. تمام هدف تیم تعاون گنبد این است که از هر دو دیدار نتیجه خوبی به دست آوریم تا جایگاه فعلی در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشیم.

جزیده درباره دیدار تیمش در هفته پایانی نیم فصل نخست، مقابل جواهری گنبد گفت: تیم جواهری سال‌هاست در لیگ برتر وجود دارد و این فصل هم با به خدمت گرفتن چند بازیکن با تجربه در کنار بازیکنان بومی ، تیم خوبی محسوب می‌شود. به هر حال امیدوارم تیم تعاون گنبد پیروز این شهرآورد گنبدی باشد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.