جزییات اسیدپاشی زوج جوان در ولنجک تهران

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از تابناک : قاضی محمد شهریاری در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین جزئیات حادثه اسید پاشی نیمه شب گذشته اتفاق افتاده است؛ گفت: قربانیان یک دختر و پسر متولد سال ۶۹ هستند. وی افزوده است: پس از آنکه این حادثه رخ داده است این دختر و پسر که احتمالا نامزد یکدیگر هستند به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

جزییات اسیدپاشی زوج جوان در ولنجک تهران

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در این خصوص گفته است: بنا براظهارات اولیه قربانیان اسید از سوی شخص سومی که در خانه حضور داشته پاشیده شده است.

قاضی شهریاری گفته است: پرونده به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شده است تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.این حادثه در خیابان مینا واقع در ولنجک و در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۳ ولنجک رخ داده است.

روایتی دیگر از اسید پاشی دیشب

یکی از زوجین گفت: با همسرم مشغول شوخی بودیم که به او گفتم می خواهم رویت اسید بریزم که او هم گفت اگر می توانی این کار را انجام بده و ضربه ای به ظرف اسیدی که در دستم بود زد. که در این هنگام محتوای ظرف روی دست و پایمان ریخت. پس از ریخته شدن اسید هر دو دچار سوختگی شدیم. دقایقی بعد دست و صورت خود را با آب شستیم اما بدنمان همچنان می سوخت. وقتی با شستن نیز خوب نشدیم تصمیم گرفتیم به بیمارستان برویم


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.