جزییات انفجار مرگبار بامدادی در قیامدشت

۳۱فروردین۱۳،

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تشریح انفجار بامداد امروز در قیامدشت گفت: در این اتفاق ۵ نفر مجروح و ۲ کودک خردسال جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تشریح انفجار بامداد امروز در قیامدشت گفت: در این اتفاق ۵ نفر مجروح و ۲ کودک خردسال جان خود را از دست دادند.

جلال ملکی اظهار داشت: ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز انفجار یک منزل مسکونی در قیامدشت خیابان حصار امیر به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.علی رغم اینکه که محل انفجار خارج از حوزه تهران بود دو ایستگاه از آتش نشانان با توجه به تماس های مکرر مردم راهی محل شده و همراه آتش نشانان پاکدشت عملیات نجات را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد در این اتفاق یک خانه یک طبقه به طور کامل تخریب و دو خانه که در اطراف آن قرار داشتند نیز بیش از ۵۰ درصد خسارت دیده است.

ملکی ادامه داد: اهالی در همان لحظات اولیه سه مرد را از زیر آوار خارج کرده بودند. آتش نشانان نیز در چند نقطه عملیات جستجو را آغاز کرده و ابتدا مرد ۳۵ ساله ای را که دچار آسیب دیدگی شده بود از زیر آوار خارج کشیدند. ساعتی بعد نیز همسر ۳۰ ساله او زنده از زیر خروارها خاک خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: مجروحان بلافاصله از سوی امدادگران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند اما متاسفانه دو کودک شش ماه و شش ساله بر اثر شدت جراحات در زیر آوار جان خود را از دست دادند. آتش نشانان ساعت ۶و۱۷ دقیقه با پایان عملیات به ایستگاه ها خود بازگشتند.

خبرگزاری مهر

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.