جزییات تازه از تصادف خودرو معلمان لردگان

۲۰م آذر ،

خبرگزاری ایسنا: فرمانده پلیس راه کشور با تشریح جزئیات تصادف مینی‌بوس حامل معلمان در محور بروجن – لردگان گفت: در این اتفاق ۲۵ تن مجروح و ۲ تن کشته شدند.

سرهنگ محمدرضا مهماندار افزود: در ساعت ۶:۴۵ صبح سه‌شنبه در محور بروجن – لردگان حدفاصل گردنه گردبیشه در کیلومتر ۶۵، دو دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه کامیون بنز تانکر با هم برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مینی‌بوس‌ها از بروجن به لردگان در حال حرکت بوده و سرویس معلمان شهرکرد به لردگان بودند افزود: در مسیر مخالف کامیون بنز تانکر به سبب تجاوز به چپ با این مینی‌بوس‌ها برخورد کرد که در پی این اتفاق ۲۷ تن مجروح و به بیمارستان بروجن منتقل شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمارها ۲ تن از مجروحان این اتفاق شامل راننده یکی از مینی‌بوس‌ها به همراه یک معلم زن تاکنون فوت کرده، شش تن به سبب شکستگی بستری شدند و مابقی جراحت سطحی برداشته‌اند.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز با تایید اتفاق تصادف سرویس معلمان در جاده لردگان گفت: در این اتفاق تا کنون یک راننده و ۲ معلم کشته شدند.

وی افزود: سرویس معلمان زن در حال عزیمت به مدرسه بود که در جاده لردگان دچار سانحه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تسلیت درگذشت این معلمان تصریح کرد: سرویس تصادف کرده مربوط به آموزش و پرورش نیست، بلکه معلمان به صورت توافقی اقدام به تامین سرویس ایاب و ذهاب شخصی برای خود کرده‌ بودند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری: حال پنج تن از مجروحان اتفاق وخیم است
سرهنگ محمدرضا رمضانی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز دربارهٔ تصادف مینی‌بوس‌های معلمان در لردگان گفت: حال پنج تن از مجروحان اتفاق وخیم است.

وی افزود: صبح امروز دو مینی‌بوس از سرویس معلمان مدارس که از شهرکرد به بروجن در حرکت بودند، با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که این اتفاق در ۴۷ کیلومتری بروجن نزدیک روستای دوراهان رخ داد. به نقل از رمضانی حال پنج تن از مجروحان اتفاق وخیم اعلام شده است.

کرمی، فرماندار شهرستان بروجن نیز در این باره گفت: پس از اطلاع از اتفاق بلافاصله تیم‌های امدادی در محل اتفاق حضور یافتند و سایر معلمان مجروح شده در حال درمان می باشند.

وی سبب اتفاق را انحراف به چپ کامیون عنوان کرد و گفت: راننده کامیون تانکر نیز در اثر اتفاق مجروح شد.

امیر معتمدی دهکردی، مسوول روابط عمومی اورژانس چهار محال و بختیاری نیز در خصوص این اتفاق گفت: در پی دریافت گزارش این اتفاق، بلافاصله ۸ آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات تکنیسین‌های اورژانس به اتمام نرسیده است، گفت: با توجه به نوع اتفاق و تعداد مجروحان، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل اعزام شد که تمامی مصدومان به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان بروجن منتقل شده‌اند.

حسین درخشان، مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، نیز از اعزام چهار تیم عملیاتی برای انجام عملیات رهاسازی اتفاق دیدگان برخورد دو مینی‌بوس با کامیون تانکر خبر داد.

وی افزود: با توجه به نوع اتفاق ۱۴ امدادگر در قالب چهار تیم عملیاتی به محل اتفاق اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه با توجه به نوع اتفاق شش تن از این مصدومان به بیمارستان منتقل شدند گفت: امدادگران برای ایمن‌سازی محل اتفاق همچنان در سر صحنه حضور دارند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.