جزییات جلسات امروز ستاد مرکزی انتخابات رضایی

ستاد مرکزی انتخابات دکتر محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری، امروز با حضور وی جلساتی را برگزار کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، اولین جلسه مربوط به کمیته اقتصادی ستاد مرکزی بود.

 این کمیته با حضور متخصصین حوزه اقتصاد کشور، پیرامون محور بررسی شاخص‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی و تورم در کشور شکل گرفته و آخرین وضعیت مسائل اقتصادی کشور در حوزه کسب و کار، صنعت، صادرات، نفت و انرژی را مورد کند‌و‌کاو قرار می‌دهد.

 در تازه ترین نشست این کمیته، نمایندگان ۳۳۰۰ نفر از کارشناسان حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و زیرساختی و زیر بنایی و…‌ حضور داشتند. در این نشست مسائل اقتصادی روز کشور از زوایای گوناگون ‌بررسی شد.

 مجموع مباحث و جمع بندی نشست‌های این کمیته در اختیار دکتر محسن رضایی قرار می‌گیرد.

 تشکیل جلسه کمیته عالی هنر با حضور آقای دکتر رضایی

کمیته عالی هنر در ستاد مرکزی دکتر محسن رضایی با حضور این کاندیدای انتخابات یازدهم تشکیل جلسه داد.

 در این جلسه ضمن تأکید بر حفظ کرامت هنرمندان به عنوان پیش آهنگان فرهنگ هر کشور،در خصوص برآورده شدن نیازهای اولیه ای چون تأمین اجتماعی هنرمندان بحث و بررسی صورت گرفت.

 همچنین بحث اقتصاد هنر به عنوان مولفه مهم در برنامه‌های دکتر رضایی مورد حمایت هنرمندان قرار گرفت. در این جلسه موضوعات مهمی چون تبدیل بعضی از انجمن‌ها مانند انجمن گرافیک ایران به اتحادیه و موضوعات و مشکلات خانه سینما و مشکلات هنرمندان هنرهای نمایشی و تئاتر و هنرهای تجسمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 جلسه پانزده حلقه نخبگی با دکتر محسن رضایی

حلقه‌های نخبگان علمی ـ سیاسی ـ اجتماعی ـ ورزشی و هنری و….. ضمن اعلام حمایت از اخلاق مداری و برنامه محوری و احیای مدیریت راهبردی از برنامه‌های دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت و استقبال کردند.

 نمایندگان پانزده حلقه نخبگی، گفتمان و برنامه‌های دکتر رضایی که با مردم مطرح شده را ستودنی دانسته و اعلام داشتند برای حمایت از برنامه‌های دکتر محسن رضایی بیانیه‌های متفاوت صادر خواهند کرد.

در این نشست نامه ای در حمایت از دکترمحسن رضایی به امضای دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های مختلف دانشگاهی رسیده است به دکتر رضایی تقدیم شد.

 دانشجویان حاضر تأکید کردند این روزها در تشکل‌های دانشجویی مباحث داغی درباره اعلام حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جریان است و دانشجویان حامی ایده‌ها و برنامه‌های دکتر رضایی قصد دارند دلایل حمایت از وی را به آگاهی افکار عمومی برسانند.

 دیدار ۸۲ نماینده مجلس با دکتر محسن رضایی

در روزهای اخیر ۸۲ تن از نمایندگان مجلس به صورت فردی و گروهی با دکتر محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرده اند.

 در این دیدارها، ضمن بررسی آخرین وضعیت انتخابات برنامه‌های دکتر رضایی برای گسترش توسعه متوازن در کشور در بخش‌های اقتصادی، علمی فناوری، فرهنگی و بهبود زندگی مردم به نمایندگان ارائه شده و مورد رایزنی قرار گرفته است.

 برنامه‌های دکتر رضایی برای غلبه بر تحریم‌ها و مردمی کردن اقتصاد و توجه به ظرفیت‌های همه اقوام در دولت آینده و اداره کشور مورد توجه و استقبال نمایندگان قرار گرفته و آنها نیز پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات خود را ارائه کرده‌اند

نوشته جزییات جلسات امروز ستاد مرکزی انتخابات رضایی اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.