جزییات ربوده شدن زائران ایرانی در سوریه/ دستگاه اطلاعات و امنیت سوریه فورا وارد عمل شوند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تایید ربوده شدن ۴۸ زائر توسط تروریست‌های ارتش آزادی‌بخش سوریه گفت: ‌‌این اتوبوس به وسیله اسکورتی از نیروهای مسلح در حال انتقال به منطقه‌ای خارج از دمشق است.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ربوده‌شدن اتوبوس حامل زائران ایرانی در سوریه گفت:  این اتوبوس به وسیله اسکورتی از نیروهای مسلح در حال انتقال به منطقه‌ای خارج از دمشق است.

وی در ادامه با بیان اینکه این اولین باری نیست که تروریست‌ها از عوامل انسانی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند، افزود: پیش از این نیز مهندسان ایرانی نیروگاه برق سوریه و سه راننده کامیون را که تجهیزات نیروگاهی منتقل می‌کردند و ۲۲ زائر دیگر را نیز ربوده بودند و این امر قطعا نشان‌دهنده استیصال و درماندگی معارضین سوریه و تلاش آنها برای تقابل ایران و سوریه به‌عنوان دو دوست و متحد دیرین منطقه‌ای است.

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است مسئولین امنیت و اطلاعاتی سوریه هرچه سریعتر وارد عمل شده و با کمک دستگاه دیپلماسی کشورمان، ربایندگان این زائرین را که از تروریست‌های آشوبگر در سوریه هستند، شناسایی و دستگیر کنند.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.