جزییات مهاجرت شهاب حسینی و همسرش به آمریکا! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از سینما ژورنال: تسهیلاتی که بعد از روی کار آمدن باراک اوباما در صدور گرین کارت برای آن دسته از سینماگران ایرانی که نامزد یا برنده جایزه از جشنواره فجر شدند، به وجود آمد سبب ساز آن شد که در سالهای گذشته کم نباشند سینماگرانی از ایران که به تنهایی یا به همراه خانواده‌شان اقامت آمریکا را دریافت کنند.

جزییات مهاجرت شهاب حسینی و همسرش به آمریکا! +عکس

جالب است که این سینماگران که از کارگردان گرفته تا تهیه کننده و بازیگر و حتی دبیر برخی جشنواره‌های وطنی را شامل می‌شوند و برخی از آنها نیز چهره‌های صاحب نفوذ در صنف خانه سینما می باشند، اغلب وابستگی جدایی‌ناپذیری با درآمدهای وطنی دارند.

این سینماگران معمولا نیمه دوم سال که به دلیل نزدیکی به جشنواره فصل تولید آثار سینمایی می باشد را در ایران به سر می‌برند و البته به مدد بودجه‌های عمومی که از ارگانهای سینمایی مختلف گرفته تا موسسات اقتصادی به سمت تولیداتشان سرازیر می‌شود درآمد خوبی را به جیب می‌زنند و البته پس اندازی فراهم می‌کنند برای گذراندن ماههایی از سال در کشوری که در تریبونهای رسمی مدام سیاستهای دولتمردان آن به چالش کشیده می‌شود.

در تازه‌ترین مورد شهاب حسینی بازیگر ایرانی که در هفته های اخیر و بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگری جشنواره کن در کانون توجه رسانه‌های مختلف از اصولگرا تا اصلاح‌طلب قرار گرفته بود نیز قصد کرده است اقامت ایالات متحده را دریافت کند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد شهاب حسینی به همراه خانواده‌اش سفری را آغاز کرده اند با مقصد موقت دوبی که مقصد نهایی‌اش آمریکا و هدف از آن دریافت اقامت در این کشور می باشد.

شهاب حسینی که جایزه بهترین بازیگری کن ۲۰۱۶ را دریافت کرده بود مدتی قبل از رفتن حضوری کوتاه داشته است در فیلمی با عنوان “لابی” به کارگردانی جوانی به نام محمد پرویزی؛ فیلمی که گفته می‌شود سرمایه تولید آن توسط یکی از بانک‌های خصوصی تأمین شده است.

شهاب حسینی که آخرین فیلمهای اکران شده‌اش ملودرام پرفروش “دوران عاشقی” ساخته علیرضا رییسیان و “چهارشنبه” سروش محمدزاده بود چند فیلم را آماده اکران دارد که مهمترین آنها “فروشنده” اصغر فرهادی است.

شهاب حسینی که سیمرغ بلورین بهترین بازیگری جشنواره فجر برای “سوپراستار” و خرس نقره ای بهترین بازیگری جشنواره برلین را به صورت اشتراکی با گروه بازیگران “جدایی…” دریافت کرده است به همراه همسرش پریچهر حسینی و فرزندانش محمدامین و امیرعلی عازم مسافرتی شده است که مقصدش ایالات متحده است.

 
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱۵نظر ثبت شده
  1. وحید 05:

    شهاب جان برو حالشو ببر اسوده با همسرت خوش باش . عرضه داشتی به اونجایی که خواستی رسیدی . ولش بعضی حرفهارو اینها ماشین کوکی و عوام فریب هستند /

  2. دختر شمالی:

    با سلام
    عکس فوق مربوط به حضور شهاب حسینی و همسرش در مراسم ختم همسر شهید بابایی می باشد.
    ضمنا شهاب حسینی جایزشو تقدیم به امام زمان کرده
    چقدر مطالب دروغ و خلاف واقع مینویسید…

  3. سید حسین حسینی:

    با سلام خدمت سردبیر محترم ،چند دقیقه جلوتر در ادامه اظهار نظر پیرامون پیرامون مهاجرت اقای شهاب حسینی مطالبی را تدوین وارسال نمودم که متاسفانه حامل پیامی مبنی بر تکراری بودن موضوع ویا بعبارتی ،بنده قبلا در این موضوع وارد شدم واظهاراتی را مطرح کردم جا دارد به عرض برسانم که. بنده افتخار ورود به رسانه شما را تا بحال نداشتم ،شاید در گذشته از باب موضوعات سیاسی و اجتماعی یکبار ورود کرده باشم اما در این موضوع وارد نشدم ،بنده بعنوان همکار وفعال سیاسی ومذهبی در سایت های قدری همچون ،الف،تابناک،و،،،،،به گونه ای که شناخت کافی از سردبیران محترمشان را دارم گاها وارد میشوم ،بهرحال توفیق نیافتیم تا عرایضی داشته باشم بفرماید خون ۲۴۷۰۰۰ شهدا ،امام شهدا ،مقام معظم رهبری ونقطه نظرات اقا حفیظهالله واهداف نظام ودغدغه حفظ ارامانهای امام ورهبری اصل وافتخار است ،،یا حسب اظهارات اقای فراهانی ،گلشیفته عریان ایشان ؟؟؟؟ تقدیم چندین جوان از یک خانواده، برای حفظ جان ومال وناموس واب وخاگ وعزت کشور افتخار است یا گلشیفنه خانم اقای فراهانی

  4. سید حسین حسینی:

    ضرب المثلی است که میگن طرف خرش از پل گذشت ،چند وقت پیش تصمیمی اتخاذ شد که افرادی که برای انتصاب در قدرت(پست مدیریت کلان) یکی از شروط عدم تابعیت دوگانه است این بحث عمق فاجعه را میرساند یک طرف شعار مرگ بر امریکا سر داده میشود واز منظر دیگر تمایلات بسیاری از رجال سیاسی برای اخذ گرین کارت در یکی از کشورهای امریکایی ویا اروپایی عینا مشهود است که دولت را بران واداشت تا بعد از دزدی کلان خاوری برای صلاحیت پست مدیریت عدم تابعیت دوگانه احراز گردد ،حیف وصد افسوس حیف این جمله را با قلبی اگنده از درد مینویسم چه زود فراموش شد یاد وخاطره ۲۴۷۰۰۰ هزار شهیدان مظلم که هنوز کفن شان نپوسیده وهنوز استخوانشان سالم است ،وهنوز چشم مادران به در هست تا شاید جسد فرزندانشان ولو دوتا تیکه استخوان را تحویل مادری که ۳۰ سال چشم انتظار فرزند مجنونش کرده،،،،، وامروز ماجرای گلشیفته وملاقات فراهانی با دختر عریان ولقب افتخار ایران را به فرزندش میدهد شما قضاوت کنید کدام یک افتخار مهین است؟؟؟؟ اون سرباز،بسیجی،سپاهی،ارتشی که برای تجاوز عرب ملخ خور به اب وخاک ومهین وناموس ایرانی از جان شیرینش گذشت یا خانم فراهانی ،بنده قضاوت نمیکنم،به خواسته همه عزیزان احترام میگذارم ،حق طبیعی شمارا نادیده نمی گیرم،،،وقتی که دولت مردان ومدیران ارشد ومدعیان به،،،،،، چنین باشند از آحاد ملت وبخصوص جوانایی که هزار ویک امال وارزوی دست نیافتنی را چگونه میتوان جواب داد ؟؟؟؟!!! وسلام ارادتمند شما سید برادر ۲ شهید ومجروح جنگ تحمیلی التماس دعا

  5. حسین:

    امیدوارم شهاب عزیز قدر منزلت خویش را در بین تمامی ایرانیهای وطن پرست و با ایمان کشورمان بداند و هیچگاه در گردونه شرکتهای چند ملیتی صهیونیست بیگانه علیه وطن قرار نگیرد و مواظب حفظ خانواده خویش باشد که در غرب خانواده ارزشی ندارد.ومانند بعضیها تنفروش نشود وبخاطر یک مشت ذلارعلیه مردمی که او را به این مقام رساندند حتی دقیقه ایی بازی نکند

  6. ایمان:

    امیدوارم شهاب عزیز قدر منزلت خویش را در بین تمامی ایرانیهای وطن پرست و با ایمان کشورمان بداند و هیچگاه در گردونه شرکتهای چند ملیتی صهیونیست بیگانه علیه وطن قرار نگیرد و مواظب حفظ خانواده خویش باشد که در غرب خانواده ارزشی ندارد.ومانند بعضیها تنفروش نشود وبخاطر یک مشت ذلارعلیه مردمی که او را به این مقام رساندند حتی دقیقه ایی بازی نکند

  7. مریم:

    مرسی از مطلبت مجید جان.واقعا ک حقیقت روگفتی…من هم همین عقیده رودارم.موفق باشی

    • احمد تک خال / بوشهر:

      آزادی حق همه مردم است!!!
      تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
      امثال خاوری و…با پول ملت می روند سید جان نازنین با پول حلال خودش می رود!!!

  8. مریم:

    مرسی از مطلبت مجید جان.واقعا ک حقیقت روگفتی…من هم همین عقیده رودارم

  9. رضا:

    مرسی از مجیدی عزیز بابت مطلب فوق العاد
    حرف حق رو زدی عزیز دقیقا همینطوره
    زنده و موفق باشی…

  10. محمد:

    ایمان جان برعکس گفتی ایرانی ها نمک میخورن نمک دون(خارج)میشکنن اگه به حرفم شک داری یکم تحقیق کن

  11. ایمان:

    باسلام نمک ایرانو میخورن ونمک دان می شکنند

  12. مجیدی:

    راجع به مطلب فوق باید بگم که شکی نیست که کشور امریکا قدرتمندترین و ثروتمندترین کشورجهان می باشد و هر کسی آرزوی یک بار دیدن این کشور با شکوه را دارد. خودمون رو گول نزنیم ظاهر ما با درون ما خیلی فرق می کنه از دولتمردانمون بگیر تا فرزندانشون، هنرمندان، پزشکان و مهندسان همه آرزوی زندگی در این کشور را دارندبه امید روزی که نقاب از چهره همه ما ایرانی ها از قشرهای مختلف برداشته بشه!موفق باشید.

    • حسین-ل:

      همه که مثل تو و امثال تو بی غیرت نیستند که! اگه این طور بود سالها پیش کشور با قدمت و اصل و نسب دار عزیزمون تحت سلطه همون کشور بی اصل و نسب وحشی و غارتگر و قلدر قرار گرفته بود! افراد با فرهنگ و شعور و البته با جنم آرزوشون اینه که کشورشون پیشرفت کنه و در این راه هم تلاش میکنند نه اینکه مثل تو….

      • پارمیس:

        سرتونو از زیر برف بیرون بیارین.مدتهاست که کشور پرشکوه و متمدنمون تحت سلطه اعراب فاقد تمدن قرار گرفته و چوب حراج گذاشته شده به تمدن چندهزار سالمون، خوی و فرهنگ پارسی کجا و وحشی گری و ظلم و ستم وجهل و نادانی که درحال حاضر سایه انداخته روی سرزمینمون کجا…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.