جسد “دختر نخبه” عریان در حمام پیدا شد/”قاتل” جنایت را کتمان می‌کند+ عکس

فروردین ۱۴۰۳

تنها مظنون قتل بی‌شرمانه دختر جوان در شهرستان اوربانا توسط پلیس دستگیر شد ولی تا اکنون هیچ گونه جنایتی را گردن نگرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اسوشیتدپرس ” سی یانگ فی” ۲۹ ساله دانشجوی رشته ریاضی مقطع دکتری در دانشگاه اورگان نامزد و هم خانه سابق خود را در آپارتمان مسکونی اش در شهرستان ” اوربانا” واقع در شهر ” ایلی نوی” به قتل رساند.

به گزارش این خبرگزاری پس از بی پاسخ ماندن تماس ها و پیغام های ارسالی از طرف همکلاسی های خود و همچنین مفقود شدن دو روزه با حضور پلیس درب آپارتمان وی در ” اوربانا” در خیابان لینکن باز شد بازرسی اولیه پلیس از منزل مسکونی مقتول توجه مامورین پلیس به صدای آبی که از داخل حمام شنیده می شد جلب شد پس از باز کردن درب قفل شده توسط کلید از خارج پلیس موفق به کشف جسد عریان شد.

هنگامی که درب حمام باز شد بخار آب همه جا را فرا گرفته بود.

به گزارش پزشکی قانونی زمان مرگ ۲ روز پیش گزارش شد و سبب مرگ مسمومیت به وسیله خوردن سم در نوشیدنی که لیوان آن بر روی سکوی حمام وجود داشت ثابت گردید.

پلیس با بررسی آپارتمان وی توانست عکس هایی از سی یانگ فی ۲۹ ساله یک شهروند چینی به عنوان مضنون اصلی این پرونده کشف کند و وی را در یک مسافرخانه در نزدیکی آپارتمان مقتول ۲۵ ساله شناسایی و دستگیر کند.

وی تاکنون هر گونه اتهام را انکار کرده اما شواهد موجود که بر اساس مدارک انگشت نگاری و چک کردن آخرین مکالمه های مقتول حضور وی را در این آپارتمان به عنوان آخرین نفری که از آن جا خارج شده ثابت می کند.

بازجویی پلیس برای انگیزه و سبب چگونگی قتل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.