جسد رها شده نوجوان ۱۲ساله در یک خرابه

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

جسد نوجوان ۱۲ساله ای معروف به سنجد، درون خرابه ای در منطقه خواجه ربیع مشهد کشف شد.

به گزارش خراسان، اهالی بولواربهمن صبح روز گذشته با مشاهده جسد نوجوانی که کنار یک دیوار مخروبه رها شده بود، موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کردند. به دنبال دریافت این خبر و به دستور سرهنگ علی بانژاد (رئیس کلانتری خواجه ربیع)، گروهی از ماموران انتظامی برای بررسی ماجرا به محل اعلام شده عزیمت کردند. آنان با تایید درستی خبر و حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند. با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله قاضی علی موحدی راد به همراه پزشک قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل کشف جسد رفت و بدین ترتیب تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد.

جسد مربوط به نوجوان ۱۲ساله ای بود که بنا به گفته اهالی محل به «سنجد» معروف بود و از راه «گدایی» زندگی می کرده است. مقداری البسه که داخل پارچه ای پیچیده شده بود، به همراه حدود ۴۰هزار تومان سکه و اسکناس در حالی کنار جسد پیدا شد که آلات و ادوات استعمال موادمخدر صنعتی نیز در اطراف جسد قرار داشت. بررسی های بیشتر بیانگر آن بود که نوجوان مذکور در محل دیگری جان باخته و فرد یا افرادی جسد او را در محل کشف رها کرده اند.

این گزارش حاکی است: به دستور قاضی ویژه قتل عمد، جسد این نوجوان در حالی برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد که آثار خراشیدگی روی بدن متوفی وجود داشت و لب هایش نیز کبود شده بود.تحقیقات پلیس برای کشف زوایای پنهان این پرونده با دستورات ویژه مقام قضایی ادامه دارد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 2, 2012 04:06 AM  تعداد مشاهده: ۱۳

بازدید از صفحه اول


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.