جشنواره‌ای مهیج از هنر و فناوری با پرواز متحد ۴۹ بالگرد+عکس

یک جشنواره هنر و فناوری آلمانی به عنوان بخشی از برنامه‌های خود به نمایش پرواز ۴۹ بالگرد چهار پروانه‌ای(Quadrocopter) پرداخت که ساختار زیبا و اشکال دقیقی را در آسمان تاریک شب ایجاد کردند.

 

 Helicopter

 

این خودروهای پروازی کوچک دارای چهار پروانه بطور گروهی در نمایشگاه «voestalpine Klangwolke» در برابر چشمان ۹۰ هزار تماشاگر در شهر لینتس به عنوان بخشی از چیدمان «sound cloud» بود که توسط مراکز Brucknerhaus و Ars Electronica طراحی شده بود.

 

به گفته برگزارکنندگان، آغاز این داستان به نمایش کشف برق و دستاورد متعاقب آن در نور مصنوعی پرداخته بود.

 

این طراحی با ابداع تلگراف و تلفن، از فیلم و تلویزیون و اولین تلاش موفق برای انتقال پیامهای دیجیتال از A به B ادامه یافت.

 

تلاشهای فنی مهیج، تعامل چشمگیر قهرمانان انسانی و روباتیک، هزاران حروف درخشان و سازه‌های شهری دارای طراحی نور هنری و صداهای جالب از اجزای این ابر صوتی بودند که به نمایش جهان در هم تنیده کنونی پرداختند.

 

در این نمایش از گروهی از ۴۹ بالگرد چهار پروانه ای استفاده شد که همگی تا فواصل میلیمتری توسط رایانه کنترل می‌شدند.

 

برگزارکنندگان قادر بودند که این گروه پروازی را برای حرکت به عنوان یک واحد،‌ایجاد اشکال سه بعدی و پرواز متحد برای ایجاد اشکال مختلف برنامه‌ریزی کنند.

 

برنامه پیچیده کنترلی این پرواز نشان داده که این بالگردها با هزینه هر کدام ۸۰۰ پوند در برابر باد مقاوم بودند. این بالگردها بر فراز شهر لینتس و رود دانوب به عنوان بخشی از نمایش خود پرواز کردند.

 

برنامه‌ریزی این نمایش هوایی بخصوص گوی‌های خاص متصل به هر خودرو برای هفته‌ها به طول انجامیده بود.

 

در این نمایش هنزی برای اثرگذاری بهتر از رنگ‌های متغیر و قابل کنترل استفاده شده بود.

منبع:ایسنا

جالب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.