جشنواره ˝هنر و رسانه˝ به موزه هنرهای معاصر می‌رود

۲۸ آبان ،

مراسم اختتامیه این جشنواره پانزدهم آذر‌ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی، معاونت امور هنری، دبیر اجرایی اولین جشنواره «هنر و رسانه» گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره پانزدهم آذر‌ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

علی ستوده‌نیا افزود: از ابتدای برنامه‌ریز و تدوین تقویم وقتی جشنواره درنظر داشتیم تا مراسم اختتامیه جشنواره را هم‌زمان با سالروز بزرگداشت شهدای عرصه رسانه برگزار کنیم که با همکاری‌های صورت گرفته و حرکت جشنواره بر اساس جدول وقتی تعین شده این فرصت را در اختیار ما قرار داد.

وی اظهار داشت: موزه هنرهای معاصر تهران یکی از مهمترین مکان‌های هنری کشور است که میزبان اتفاقهای هنری متعدد و مهمی بوده و جشنواره «هنر و رسانه» هم یکی دیگر از این اتفاقهاست که برگزاری مراسم اختتامیه آن در این مکان هم برای این جشنواره سابقه درخشان و یاد خوشایندی را ثبت خواهد کرد و هم در سوابق موزه هنرهای معاصر سابقه‌ای درخشان خواهد بود.

ستوده‌نیا اضافه کرد: این جشنواره برآمده از تعامل دو حوزه رسانه و هنر بوده و با مشارکت تعداد بسیاری از خبرنگاران فعال در حوزه‌های مختلف هنری همراه بوده و علاوه بر میزبانی از این خبرنگاران هنری در روز اختتامیه میزبان هنرمندان و اساتید رسانه هم خواهد بود که این مهم به اعتبار برنامه خواهد افزود.

نخستین جشنواره «هنر و رسانه» به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در به ارزیابی و داوری آثار رسانه‌ای در حوزه‌های تئاتر، موسیقی، تجسمی، مد و لباس و آموزش هنر می‌پردازد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.