جشنواره بین‌المللی طلبه آسمانی در مشهد برگزار می‌شود

یکشنبه ۲۸ خرداد – ۰۳:۴۱:۰۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- معاونت پژوهشی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا (س) مشهد، اولین جشنواره بین المللی طلبه آسمانی را برگزار می نماید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه، خانم طالقانی، با اشاره به اینکه حوزه علمیه باید برای ایفای رسالت تاریخی ، به ترسیم مطلوب ها و ایده آل ها بپردازد، اظهار داشت: نقش طلبه در اجتماع و سهم او در جامعه سازی و تاریخ سازی ، بسیار اهمیت دارد ، لذا طلبه امروز بایستی با نیازهای متغیر و تحولات تاریخی تربیت گردد.
وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش هنری، علمی و وبلاگ نویسی برگزار می شود، بررسی و تبیین بایسته های اخلاقی ، معنوی و شخصیتی طلبه آرمانی ، بررسی راهکارهای ایجاد انس و ارتباط قلبی با مباحث علمی در حوزه های علمیه  و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با وظایف و بایسته های اجتماعی طلاب را از جمله  اهداف این جشنواره عنوان کرد.
معاون پژوهشی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س)، به محور های جشنواره اشاره کرد و افزود: بایسته های اخلاقی ، معنوی و شخصیتی، علمی و اجتماعی طلاب مهمترین محورهای این جشنواره را تشکیل می‌دهند.
وی خاطر نشان کرد : مهلت ارسال برای هر بخش  متفاوت است به همین خاطر علاقه مندان برای شرکت در بخش علمی تا ۲۵ شهریور ماه جاری ، بخش های هنری و وبلاگ نویسی می توانند تا  ۳۰ تیرماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
علاقه مندان برای آگاهی بیشتر از این جشنواره می توانند به پایگاه اطلاع رسانی talabe.islamshenasi.ir  مراجعه کنند و برای ارسال  آثار به صورت پستی به نشانی مشهد، خیابان امام خمینی – امام خمینی۴۸، واحد پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی  آثار مکتوب خود را ارسال نمایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۷۱۵۴۱۰۲۰۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.