جشنواره تئاتر مناطق بستر مناسبی برای بروز استعدادهاست

۲۲ آبان ،

داور جشنواره تئاتر منطقه چهار بیان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر استان‌ها و مناطق بستر مناسبی برای بروز استعدادها است.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، سعید اسدی که به عنوان داور جشنواره تئاتر منطقه چهار در چابهار حضور دارد، در گفت و گو با روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی گفت: اگر عدالت مدنظر باشد، باید امکانات تئاتر در همه ایران به طور متناسب تقسیم شود.

وی در ادامه گفت: برپایی جشنواره تئاتر مناطق و استانی نشان دهنده این است که به چه میزان این امکانات و نیروها در شهرستان ها وجود دارد.

اسدی با اشاره به رقابتی که در جشنواره تئاتر مناطق وجود دارد، اظهار کرد: این جنبه رقابتی سبب ایجاد یک حرکت رو به رشد در میان هنرمندان خواهد شد، بنابراین جشنواره بستر مناسبی برای بروز استعدادها و توانایی ها در استان هاست.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: علی رغم همه کاستی هایی که در تئاتر وجود دارد و امکانات محدودی که در اختیار تئاتری ها قرار می گیرد، بسیاری از گروه ها از نقاط دور خودشان را به جشنواره منطقه ای چابهار رسانده اند و این همه شور و اشتیاق گروه های شرکت کننده واقعا جای تقدیر دارد.

لازم به ذکر است، آثار اجرا شده در این جشنواره را حسین مسافرآستانه،‌ هادی مرزبان و سعید اسدی مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند داد. همچنین مسعود موسوی، نماینده کانون ملی منتقدان تئاتر جمهوری اسلامی، آثار مورد نظر را نقد و بررسی خواهد کرد.

گفتنی است، جشنواره تئاتر منطقه چهار کشور از ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه در استان سیستان و بلوچستان و با میزبانی بندر چابهار برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.