جشنواره جوان سرباز با هدف ارتقای انگیزه خدمتی کارکنان جوان وظیفه

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

معاون اجرایی کل ارتش گفت: جشنواره جوان سرباز هرسال در آستانه میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز سرباز برگزار می‌شود و طی آن ارزش و منزلت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معلوم و ارج گذاری می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی کل ارتش در خصوص جشنواره  جوان سرباز گفت: جشنواره ی جوان سرباز هرسال در آستانه میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز سرباز برگزار می شود و ارزش و منزلت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معلوم و ارج گذاری می شود.  
معاون اجرایی ارتش و دبیر اجرایی جشنواره ی جوان سرباز با اشاره به جشنواری جوان سرباز که قرار است آمروز ( ۱۹ خرداد) برگزار شود، بیان کرد : این آیین به نوعی احترام و ارزش گذاری به سرباز در درجه ی اول و سپس نشان دادن منزلت خدمت سربازی در ایران پس از انقلاب اسلامی است.
وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرباز چه در زمان هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، و چه در این زمان در تامین امنیت مرزها عنصر تعیین کننده، مورد تکریم و احترام است.
 
امیر محمودی با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره ی جوان سرباز اعلام کرد: این کار به منظور ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان جوان وظیفه سرباز در نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.
 
وی اظهار کرد: سرباز، دفاع، اقتدار و امنیت ملی، سرباز، ایثارگری و فداکاری و سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته از جمله محورهای مهمی است که بر اساس آن ها سربازان برتر نیروهای مسلح گزینش می شوند.
 
دبیر اجرایی جشنواره ی جوان سرباز با بیان این مطلب که شعار جشنواره ی امسال “سرباز، عزت دین، اقتدار و امنیت کشور” است، توضیح داد: در کل ۳۵ سرباز در سطح ستاد کل نیروهای مسلح انتخاب می شوند که از این تعداد ۱۲ تن از سوی ارتش، ۲ سرباز از ستاد کل، ۹ تن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۹ سرباز از نیروی انتظامی و ۳ تن از سوی وزارت دفاع برگزیده می شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.