جشنواره دانش بصری کاربران تلفن را ارتقا می بخشد

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

فرجاد خوشبین دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران ؛

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با برگزاری کارگاه های آموزشی دانش بصری کاربران تلفن همراه را بالا می برد .

فرجاد خوشبین؛ دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص جزئیات جشنواره و برگزاری کارگاه های آموزشی گفت: مخاطبان جشنواره کلیدی کاربران تلفن همراه و علاقمندان به رسانه های دیجیتال در سطح کشور می باشند اما با وجود این که مخاطبان عمومی و کاربران مخاطب جشنواره می باشند ولی هدفمان برگزاری جشنواره ای با کیفیت است.
وی افزود: به همین سبب با برگزاری کارگاه های آموزشی قصد داریم با افزایش دانش بصری کاربران تلفن همره حداقل اشخاصی که علاقمند به خلق اثر هنری در زمینه عکس ، فیلم می باشند بتوانند با این کارگاه های آموزشی به هدف خود نزدیک تر شده و آثار پربار تری به جشنواره ارسال شود.
 خوشبین  ادامه داد: مخاطب عمومی در جشنواره از دید برگزار نماینده از کیفیت جشنواره نمی کاهد و ما قصد داریم با این اهداف آموزشی این مسئله را به اثبات برسانیم تا هر فردی با تلفن همراه فیلم و عکس با کیفیت به جشنواره ارسال کند.
دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران اظهار داشت: جشنواره شامل دو بخش است که در بخش اصلی جشنواره کلید کاربران با موضوع آزاد می توانند ۵ عکس و ۳ فیلم به این بخش ارسال نمایند.
وی تصریح نمود: بخش ویژه مربوط به موضوع تلفن همراه و کارکرد های فرهنگی و هنری آن است که در این بخش محدودیت ابزار و موضوع وجود ندارد.
وی در پایان خاطر نشان نمود: مدت وقت فیلم هایی که برای بخش ویژه ارسال می گردد از ۱ تا ۳۰ دقیقه است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.