جشنواره سن‌دیگو میزبان ˝دربند˝ شهبازی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم سینمایی ˝دربند˝ به کارگردانی پرویز شهبازی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آسیایی سن‌دیگو آمریکا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ممتاز نیوز؛، فیلم «دربند» ساخته پرویز شهبازی که در سی و یکمین جشنواره‌ بین المللی فیلم فجر با استقبالی قابل توجهی روبرو شده و برنده جوایز سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و سیمرغ بلورین بهترین فیلم برداری شده بود، در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آسیایی «سن‌دیگو» و در بخش «کشف‌ها» به روی پرده می‌رود.

گفتنی است در بخش رقابتی «کشف‌ها» آثار فیلمسازان نو آور و تفکر برانگیز سینمای آسیا که دارای قصه‌های تازه بوده و شیوه‌های تازه برای بازگویی آنها دارند به نمایش درمی‌‌آید.

فیلم «دربند» پیشتر در جشنواره‌های بین‌المللی ونکوور کانادا، بوسان کره جنوبی و شیکاگو آمریکا به نمایش درآمده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است نازنین (نازنین بیاتی) دانشجوی شهرستانی ترم یک مجبور است در تهران به دنبال خانه بگردد. او مجبور می‌شود با دختری به نام سحر (پگاه آهنگرانی) همخانه شود. سحر در یک فروشگاه کار می‌کند اما این هم‌نشینی اتفاقاتی را رقم می‌زند.

این اتفاق سینمایی از ۱۶ تا ۲۵ آبان ماه سال جاری در کشور آمریکا برگزار می‌شود. «دربند» محصول بنیاد سینمایی فارابی بوده و هم اکنون در سینماهای کشور در حال نمایش می‌باشد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.