جشنواره شعر«انقلاب علوی»، از مبعث تا نیمه شعبان

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۰۴:۰۵:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برپا می شود؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- فرهنگسرای انقلاب اسلامی در آستانه جشن های نیمه شعبان جشنواره شعر آیینی «انقلاب علوی» را برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، این جشنواره که با هدف ترسیم سیمایی از شعر انقلاب اسلامی و شعر علوی برپا می شود، از جشن مبعث آغاز و در نیمه شعبان به کار خود ادامه می دهد. جشنواره شعر انقلاب علوی فرصتی است تا شاعران در حوزه شعر آیینی و در قالب های شعرکلاسیک، نو و ترانه به خلق اثر بپردازند.
داوری این آثار را محمدعلی بهمنی، مصطفی محدثی خراسانی، عبدالرحیم سعیدی راد، حمیدرضا شکارسری و کوروس احمدی برعهده دارند.
علاقمندان می تواند با ارسال حداکثر دو شعر و تکمیل فرم تقاضای شرکت در جشنواره به همراه یک قطعه عکس ۴*۳ در این جشنواره شرکت کنید.
شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را به سه روش حضوری، توسط شرکت پست یا ارسال به پست الکترونیکی به نشانی f.enghelab@gmail.com به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. شاعران و ترانه سرایان برای شرکت دراین جشنواره تا نهم تیرماه فرصت دارند.
اختتامیه این جشنواره سیزدهم تیرماه همزمان با جشن نیمه شعبان برگزار می شود و به برندگان در هر رشته علاوه بر تندیس جشنواره، به ترتیب دو میلیون ، یک میلیون وپانصدهزار ویک میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع کمیل، ابتدای کمیل شرقی و یا enghelab.farhangsara.ir مراجعه و با شماره های ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۶۰۵۰۰۲۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.