جشنواره «شمسه» در منطقه ۱۶ تهران

جام جم آنلاین: در نشست روسای ادارات اجتماعی ،دبیران شورایاری و مدیران محلات نحوه تشکیل کانونهای تخصصی مجموعه جشنواره های فرهنگی هنری آئینی شمسه، خانه های فرهنگ و هنر ،خانه قرآن و عترت و خانه کتاب در سرای محلات تشریح شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ رضا احمدی رئیس اداره فرهنگی  شهرداری منطقه  ۱۶گفت: کانونهای قرآن و نهج البلاغه، جلسات قرآنی محلات، گروههای تواشیح، دعا و نیایش و قاریان و حافظان محلی به عنوان زیر مجموعه خانه قرآن و عترت در سرای محله فعالیت خواهند نمود.

وی افزود: کانونهای عکس و فیلم، کانون نقاشی و تندیس، کانون سرود و موسیقی، کانون شعر و ادب و انجمن های ادبی محلی کانونها و گروههای تئاتر و نمایش، انجمن های خوشنویسی، گروههای کاریکاتور و گرافیست ها به عنوان زیر مجموعه خانه فرهنگ و هنر فعالیت خواهند نمود و خانه کتاب در سرای محله درخصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان به فعالیت می پردازد.

رئیس اداره فرهنگی منطقه در پایان گفت: جشنواره شمسه( ۲ )در سال ۹۱ بزودی در ۱۲ رشته قرآن ، نهج البلاغه، شعر و ادب، سرود و موسیقی، نقاشی و تندیس، تئاتر و نمایش، عکس، فیلم، کاریکاتور، گرافیک، خوشنویسی و دعا و نیایش آغاز می‌شود.

 


 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.