جشنواره عکس با موضوع ˝آلودگی هوا˝ برگزار می‌شود

۲۸م دیماه ،

دبیرخانه دائمی جشنواره های تخصصی عکس در نظر دارد جشنواره عکس با موضوع ˝آلودگی هوا˝ را برای اولین بار در کشور برگزار نماید.

به گزارش هنرانلاین سید مهدی محمدی، دبیر اجرایی جشنواره مذکور گفت: آلودگی هوا یکی از معضلات اصلی کلان شهرهای کشورمان شده است که هرروزه بر ابعاد و عوارض جانبی آن افزوده می‌شود.

وی افزود: برای به تصویر در آوردن زوایای مختلف آلودگی کلان شهرها از نگاه عکاسان و با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از هوای پاک و کنترل میزان آلوده کننده های هوا و تاثیرات آن بر جامعه شهری برگزار می گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: این اقدام هنری بتواند مردم را از آثار زیان آور آلاینده ها آگاه ساخته و با تصویری که از وضعیت فعلی کلان شهرها ترسیم می کند، همگان را متوجه مسئولیت های اجتماعی خود، در برطرف کردن آلودگی هوا کند.

محمدی، متولی برگزاری این جشنواره را دبیرخانه دائمی جشنواره های تخصصی عکس، وابسته به شرکت فرهنگ فیلم تهران عنوان کرد و گفت: این دبیرخانه پیش از این پنج نمایشگاه گروهی عکس را با حضور بیش از ۱۳۰هنرمند عکاس در نگارخانه ایوان برپا کرده است.

وی در پایان گفت: فراخوان این جشنواره به زودی منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ چند نگاه چند تجربه ۱ و۲، نگاه اول، آسمان مال من است و نمایشگاه استانبول و همچنین جشنواره عکس بوی عیدی و آخرین برگ درخت، عناوین نمایشگاه ها و جشنواره های برپا شده در یکسال اخیر است که توسط دبیرخانه دائمی جشنواره های تخصصی عکس برگزار شده بود.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.