“جشنواره فیلم اولی ها” زمینه ساز تعامل فیلمسازان جوان

“جشنواره فیلم اولی ها” زمینه ساز تعامل فیلمسازان جوان با یکدیگر بوده و باعث کشف استعداد آنها می شود.

امین سپهریان،مسئول دفتر انجمن سینمای جوان امروز درخصوص برگزاری نخستین جشنواره فیلم اولی ها به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:جشنواره فیلم اولی ها از تولیدات هنرجویان دوره یکساله فیلمسازی است.
وی افزود:معمولا جشنواره ها در جهت تعامل هنرجویان با یکدیگر برگزار می‌شوند و مهمترین رکن جشنواره ها کشف استعدادهاست.
مسئول دفتر اهواز اظهارداشت:برگزاری جشنواره فیلم اولی ها پشتوانه ای برای هنرجویان و فیلمسازان جوان بوده و تجربه های جدیدی را در دنیای فیلمسازی به آنها می‌آموزد.
سپهریان تصریح کرد:هنرجویان فیلمسازی از دیگر فیلمهای راه یافته به جشنواره ایده های جدیدی را به دست می آورند و این مسئله باعث تغییر نگرش آنها نسبت به فیلمسازی می شود.
مسئول دفتر اهواز گفت:با حمایت هایی که از سوی دفتر انجمن سینمای جوان مرکز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز انجام شد،توانستیم تجهیزات جدیدی را برای هنرجویان فراهم کنیم.
سپهریان اظهار داشت:هنرجوی فیلم اولی هیچگونه آشنایی با سینما نداشته و در دوره یکساله فیلمسازی انجمن سینمای جوان با مسائل سینما آشنا می شود و سیاستهای جدید در آموزش انجمن سینمای جوان توانسته در این روند تاثیرگذار باشد.
وی در خصوص تعداد آثار ارسال شده به جشنواره فیلم اولی ها گفت: ۱۳ اثر از دفتر اهواز به این جشنواره ارسال شده که می‌توان به توهم،سلام مادر،خواب و بیدار،به همین سادگی،اتوبوس، حس شیرین اشاره کرد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.