جشنواره فیلم لندن با «آرزوهای بزرگ» به پایان می‌رسد

به گزارش خبرآنلاین، دیوید نیکولز فیلمنامه این اقتباس جدید از رمان معروف چارلز دیکنز را نوشته و رالف فاینس و هلنا بونهام کارتر در آن بازی می‌کنند.
 

موسسه فیلم بریتانیا برگزارکننده جشنواره فیلم لندن روز پنجشنبه با اشاره به انتخاب «آرزوهای بزرگ» به عنوان فیلم اختتامیه این دوره جشنواره گفت: «گروهی بازیگر بریتانیایی چشمگیر در این فیلم بازی می‌کنند.»
 

کلر استیوارت رئیس نمایشگاه موسسه فیلم بریتانیا و رئیس جدید جشنواره فیلم لندن، گفت: «این اقتباس جدید از رمان کلاسیک، به لحاظ تصویری، زیباست و یک پایان مناسب هم برای پنجاه و ششمین دوره جشنواره فیلم لندن و هم جشن‌های دویست سالگی دیکنز و تجلیل از زندگی و کار اوست.»
 

مایک نیوئل نیز گفت: «سعی کرده‌ام فیلمی بسازم که هم به درخشندگی نمایشی و شخصیت‌های پرجنب و جوش که دیکنز را به خاطر آن دوست داریم، وفادار باشد و هم به فضای بی‌رحمانه و جنون نهفته یکی از سیاه‌ترین داستان‌های دیکنز راه پیدا کند.»
 

شرکت لاینزگیت «آرزوهای بزرگ» را از ۳۰ نوامبر در بریتانیا اکران می‌کند.
 

انتظار می‌رود بونهام کارتر، فاینس و نیوئل در مراسم اولین نمایش اروپایی این فیلم در جشنواره لندن شرکت کنند. «آرزوهای بزرگ» اولین بار در دنیا این ماه در بخش گالا سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده می‌رود.
 

پنجاه و ششمین دوره جشنواره فیلم لندن ۱۰ تا ۲۱ اکتبر (۱۹ تا ۳۰ مهر) برگزار می‌شود. انیمیشن سه‌بعدی و استاپ-موشن «فرانکن‌وینی» به کارگردانی تیم برتن فیلم افتتاحیه جشنواره امسال است.
 

از جشنواره فیلم لندن به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی بریتانیا یاد می‌شود. اولین دوره این جشنواره سال ۱۹۵۶ برگزار شد.
 

هالیوود ریپورتر / ۳۰ اوت / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.