جشنواره فیلم ویدیویی یاس اول شهریور افتتاح می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

دومین جشنواره فیلم یاس از اول شهریورماه همزمان در تهران و آمل آغاز می‌شود و تا ششم شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره فیلم ویدئویی، فیلم‌های راه یافته به بخش نهایی همزمان در سینما فلسطین تهران و در سینما بهمن آمل به نمایش درخواهد آمد و کارگردان و عوامل فیلم نیز در زمان اکران حضور خواهند داشت.

مسابقه فیلم ایران در دو بخش «رویش یاس‌ها» و «خاطره یاس‌ها» برگزار می‌شود که در هر بخش اعضای هیات انتخاب ۲۰ اثر را از میان آثار ارسالی جهت حضور در بخش مسابقه انتخاب کردند.

این جشنواره همزمان با برگزاری دومین دوره خود، چهار کارگاه آموزشی در روزهای سوم تا پنجم شهریورماه سال جاری برگزار می‌کند. این کارگاه ها شامل؛ طرح، ایده و اقتباس فیلمنامه / سازماندهی و چرخه تولید فیلم ویدئویی، مخاطب شناسی (اشتراک و تفاوت ها با فیلم سینمایی)/ تولید (بخش هنری و فنی) نگاه ویژه به مبحث دوربین های دیجیتال/ تولید (بخش هنری و فنی) نگاه ویژه به مبحث کارگردانی است.

مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم ویدئویی (یاس) روز شنبه در مازندران برگزار می گردد که در این مراسم بزرگداشتی برای سعید پورصمیمی، چنگیز جلیلوند و فاطمه گودرزی برگزار می گردد. برگزیدگان بخش مسابقه اقلام تبلیغاتی، مسابقه سینما – ویدئو، مسابقه فیلم های پویانمایی بلند و مسابقه طرح و ایده فیلمنامه معرفی می شوند.

همچنین در مراسم اختتامیه نیز برگزیدگان بخش مسابقه ایران ( رویش یاس ها- خاطره یاس ها و بخشمسابقه بین الملل ) معرفی خواهند شد.

دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی یاس اول تا ششم شهریور ماه سال جاری همزمان در تهران و مازندران برگزار می گردد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.