جشنواره فیلم کودک از شریف‌ترین جشنواره‌های دنیاست

احمدرضا اسعدی:

سینماپرس-گروه سینما/ احمدرضا اسعدی بازیگر سینمای کودک و نوجوان گفت: باید باور داشته باشیم که جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان یکی از شریف‌ترین جشنواره‌های دنیاست.

به گزارش سینماپرس، این بازیگر در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهارداشت: به خاطر روح پاک کودکی که در سینمای کودک جریان دارد به کارگردانان اجازه می‌دهد تا تبلور اندیشه‌های نابشان را در آنجا به نمایش بگذارند و بتوانند نگاهشان به دنیای کودکی که می‌تواند به نوعی پاک‌ترین روزهای زندگی انسان است را نشان دهند البته این مستلزم ورود به دنیای کودکان و نزدیکی به این قشر از جامعه است که به نظر من باید آن‌ها را تمثال خداوند بروی زمین دانست.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از دوران طلایی سینمای کودک در ایران در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ شاهد این قضیه بوده ایم که طرح‌های فرما یشی به بقیه ایده‌ها ارجحیت داده شد و شاید همین امر باعث رکود این سینما شده است.

اسعدی تاکید کرد: من فکر می کنم ما با دنیای کودکی و سینمای کودک قهریم و شاید برای بهتر شدن حال سینمای ایران ابتدا باید با سینمای کودک آشتی کنیم و آن وقت شاهد شکوفایی دوباره آن در این سرزمین باشیم.

انتهای پیام/ح.گ/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۲۲۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.