جشنواره مد و لباس فجر نوپا بود اما ضعیف نبود

۲۵فروردین۱۳،

پیامدهای دومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر/

یکی از طراحان شرکت کننده در جشنواره مد و لباس فجر: هر اتفاق تازه‌ای بدون شک با نواقصی روبه رو می‌شود و این اجتناب ناپدیر است. جشنواره مد و لباس فجر نوپا بود اما ضعیف نبود.

شراره بهنام طراح شرکت کننده در دومین جشنواره بین‌‌المللی مد و لباس فجر در اینباره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: اگر بخواهیم به همین زودی آثار جشنواره را در جامعه ببینیم کمی عجولانه با موضوع برخورد کرده‌ایم. اما امیدوارم در استمرار این جشنواره درسال‌های آتی نتیجه‌اش را به خوبی درمیان مردم ببینیم.

وی ادامه داد: نکته‌ای که باید در مورد جشنواره عنوان کنم بحث تبلیغاتش بود: تبلیغاتی که برای دعوت طراحان و ارائه اثر انجام شد بسیار گسترده و خوب بود اما به نظرم تبلیغات برای زمان برگزاری نمایشگاه می‌توانست بهتر از این باشد.

این هنرمند افزود: مسئله بعدی تفکیک قائل شدن میان بخش فروش و بخش‌های دیگر است. در بخش فروش قالبا کارهای بازاری و در بخش‌هایی که مربوط به جشنواره است آثار هنری ارائه می‌شود. بهتر است این ۲ بخش از هم تفکیک شوند تا مخاطبانشان هم در پی این تفکیک راه خود را بدانند.

بهنام در پایان تصریح کرد: هر اتفاق تازه‌ای بدون شک با نواقصی روبه رو می‌شود و این اجتناب ناپدیر است. جشنواره مد و لباس فجر نوپا بود اما ضعیف نبود. بهتر است به جای برجسته کردن نقاط ضعف که اصلا برای این جشنواره نقطه منفی به حساب نمی‌آید به فکر بالندگی نقاط قوت آن باشیم.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.