جشنواره «موذن» ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

پنجشنبه ۵ مرداد – ۱۲:۱۷:۴۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در شهرستان ایذه از توابع خوزستان؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- رییس حوزه هنری استان خوزستان گفت: جشنواره درون منطقه ای «موذن» با موضوعات قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، صادق عوض زاده در مصاحبه ای  ضمن اعلام برنامه های وِیژه ماه رمضان از تنوع برنامه های این ماه خبر داد.
عوض زاده گفت: جشنواره درون منطقه ای تحت عنوان « موذن» با موضوعات ابتهال، قرائت قرآن، سرود و اناشید از ۱۵ رمضان برگزار می شود. جشنواره « موذن» در دومین دوره برگزاری در مرکز آفرینش های هنری شهرستان ایذه از توابع استان خوزستان برپا می شود.
وی از برپایی نمایشگاه آثار نقاشی با موضوع عفاف و حجاب نیز خبر داد و گفت: در این نمایشگاه علاوه بر آثار نقاشی با موضوع عفاف و حجاب، انواع لباس های ستنی مربوط به اقوام مختلف استان خوزستان در نگارخانه افسانه اشراق حوزه هنری استان در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.
رئیس حوزه هنری استان خوزستان افزود: ۲ گروه نمایش آیینی، سنتی (نقاله خوان) با موضوع دلیری های امام علی (ع) در غزوه خیبر و یتیم نوازی های وی در پلاتوی شماره ۲ حوزه هنری استان اجرای برنامه می کند.
او با اعلام پخش فیلم های سینمایی در ماه رمضان نیز گفت: در چهارشنبه های ماه  مبارک رمضان فیلم هایی با مضامین دینی همراه با نقد و بررسی ساعت ۱۹ همزمان در حوزه هنری اهواز و آبادان به نمایش در می آید.
عوض زاده خاطر نشان کرد: مرکز  آفرینش های ادبی حوزه هنری آبادان نیز در ماه مبارک رمضان نشست هایی با موضوع لیالی قدر برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد:مهمترین آثار در بخش شعر را نیز با حضور علاقمندان این رشته مورد نقد و بررسی قرار می دهد.افزون براین کارگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع حجاب و برگزاری نشست نقد کتاب « ماه» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیز از دیگر برنامه های حوزه هنری استان خوزستان ویژه ماه مبارک رمضان است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۲۱۷۴۹۷۱۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.