جشنواره پژواک فرصتی برای پژوهش‌های اجتماعی محلات

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت: تدوین و جمع‌آوری آثار فاخر پژوهش محله محور در قالب اولین جشنواره پژوهش‌ها و اطلاعات کاربردی محل‌ها با عنوان پژواک در منطقه یک در حال اجراست.

محسن جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: جشنواره پژواک محله، فرصتی است برای ترغیب پژوهشگران به انجام پژوهش‌ها و مطالعات شهری در مقیاس محله تا از این طریق تصویر اجتماعی – فرهنگی محلات نمود بیشتری یابد.
جلالی اظهار داشت: جشنواره پژواک در رشته‌های هفتگانه آثار پژوهشی محله‌ای، گزارش هم‌اندیشی محله‌ای، ایده‌های پژوهشی محله‌ای، ترسیم سیمای اجتماعی و فرهنگی محله (نیم رخ محله) و سند توسعه محلات، بدترین بانک اطلاعات جامعه محله و برترین پژوهشگران محل‌ها است.
جلالی خاطرنشان کرد: دبیرخانه منطقه‌ای این جشنواره از ابتدای مهر در واحد مطالعات معاونت اجتماعی منطقه دایر شده و در این راستا اداره مطالعات اقدام به اطلاع‌رسانی در سطح نواحی و فراخوان شهروندان و پژوهشگران به ارائه مقالات پژوهشی در راستای محورهای اصلی این جشنواره نموده است.
جلالی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه  جشنواره منطقه یک ۵ آبان ماه است.
جلالی عنوان کرد: پژوهشگران و علاقه‌مندان در فرصت باقی مانده می‌توانند علاوه بر ارسال مقالات به پست الکترونیکی Motaleat.region1@gmail.com و به آدرس الکترونیکی Pajvakemahale.ir در این سامانه مراجعه و ثبت‌نام کنند و آثار خود را ارسال نمایند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.