جشن برف‌بازی دانشجویان آمریکایی با دستگیری یک دانشجو به پایان رسید

۰۳م اسفند ،

58-90.jpg

یکی از دانشجویان دانشگاه بوستون ایالات متحده که در جریان جشن برف بازی دانشگاه، پلیس را هدف قرار داده بود بازداشت شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جشن برف‌ بازی که از سوی دانشگاه بوستون آمریکا تدارک دیده شده بود، با دستگیری دانشجویی که گلوله برفی به صورت یکی از پلیس‌های دانشکده پرتاب کرده بود، پایان یافت.

در پی این اقدام مامور پلیس به دنبال وی دویده و وی را روی زمین سرنگون کرده و با کمک همکار دیگرش او را بازداشت کرد.

رابرت ماسووی، رییس اداره پلیس دانشگاه بوستون در گفت‌وگو با نشریه دانشجویی دانشگاه بوستون گفت: این دانشجو به سبب بی انضباطی، حمله به یک مامور و مقاومت در برابر بازداشت مورد اتهام قرار خواهد گرفت.

بنا به گزارش پایگاه خبری نیویورک دیلی، دانشجویانی که شاهد دستگیری وی بودند ضمن ابراز ناراحتی از پلیس با پرتاب گلوله‌های برفی به سوی آنها خواستار آزادی این دانشجو شدند.

طی ویدیویی که از دستگیری این دانشجو در پایگاه‌های اینترنتی انتشار یافته است ملاحظه می‌شود ماموران پلیس پیش از اینکه وی را به بازداشتگاه منتقل کنند به مدت ۱۰ دقیقه صورت وی را داخل برف نگه داشته‌اند. این ویدئو همچنین فاش ساخته است که ماموران پلیس دانشکده از اسلحه‌های برقی و شوکر جهت متفرق کردن دانشجویان استفاده کرده‌اند.

مالووی ضمن رد این ادعاها گفت: هیچ کدام از نیروهای ما اسلحه برقی و شوکر حمل نمی‌کنند و چیزی که در این ویدیو ملاحظه می‌شود، نور چراغ‌ قوه‌ای است که یکی از ماموران جهت اطلاع دادن به همکار دیگرش از آن استفاده می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.