جشن بزرگ سالمندان در قلب پایتخت

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۶ از برگزاری جشن بزرگ سالمندان و پیاده روی در سطح بوستان های منطقه به مناسبت روز جهانی سالمند خبر داد.

اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در آستانه روز جهانی سالمند برنامه های متنوعی در قالب کارگاه های آموزشی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، جشن و همچنین بازدید از خانواده شهدا، پیاده روی، برپایی ایستگاه های سلامت، چکاب پزشکی، بازدید از خانه سالمندان و جشنواره غذا در سطح منطقه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت می توان به استقرار پایگاه های ویژه ارائه خدمات سلامت، نظیر فشار خون، قند خون و مشاوره پزشکی اشاره کرد.

وی افزود: این پایگاه ها روز جمعه ۱۲ مهر ماه در محل برگزاری نماز جمعه تهران اجرا می گردد.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: همچنین در راستای توانمند سازی و ارائه راهکارهای عملی در جهت بهبود وضعیت جسمی و روانی اعضا بها نویدگان و ارتقا سلامت این اشخاص، کارگاه های آموزشی تحت عناوین سالمندان وابسته به تحت، وابسته به دیگران، و وابسته به خود و آموزش نحوه صحیح مصرف دارو در سطح محلات ۱۸ گانه منطقه برگزار می گردد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره غذا با موضوع بهترین غذای پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها و همچنین زنجیره اضافی با شعار سالمندی پایان زندگی زندگی نیست روز سه شنبه ۹ مهر ماه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این روز است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در بین اشخاص، مسابقات فرهنگی و ورزشی و پیاده روی در سطح بوستان های منطقه و نیز برپایی ایستگاه سلامت در تره بار جلال آل احمد و توانیر مترو هفت تیر و جشن بزرگ سالمندان منطقه ۵ و شرکت در پیاده روی بزرگ سالمندان منطقه ۶ از دیگر برنامه های این روز خواهد بود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.