جشن خود کفایی در سد سازی با سمفونی «کارون» نواخته می‌شود

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۰۴:۱۸:۱۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و در اولین سالگرد برگزاری جشن خودکفایی کشور در صنعت سدسازی، تالار وحدت صحنه کنسرت ارکستر سمفونیک تهران و استاد مجید انتظامی برای اجرای سمفونی کارون خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، ساخت و تولید این اثر از حدود سه سال قبل و با هدف انعکاس توانمندی های کارگران، کارکنان، مهندسان و متخصصان ایرانی در خلق شاهکارهای عظیم در صنعت سدسازی آغاز شده بود که اکنون پس از چند سال تلاش و با همت هنرمند ارجمند و چهره ماندگار هنری کشور در روزهای شانزدهم و هفدهم تیر سالجاری در محل تالار وحدت اجرا خواهد شد.
این گزارش حاکی است : سمفونی کارون پاسداشتی است برای تمامی کسانی که عمر و حتی جان خود را در جهت اعتلای میهن اسلامی مان گذاشته و علیرغم وجود تمامی سختی ها و مشکلات توانستند ایران عزیز را در این صنعت مهم و زیر بنایی به قله رفیع و بلند خودکفایی برسانند.
شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران نیز امیدوار است که این حرکت مهم آغازی باشد تا هرچه بیشتر بتوانیم با پیوست های فرهنگی و هنری گوشه ای از تلاش و غیرت مردان و زنان این کشور عزیز را در قالب های گویا و فراگیر هنری ثبت و به گوش جهانیان برسانیم.
لازم به ذکر است که سمفونی کارون از ۴ موومان شامل:”آب و روشنایی”،” خودباوری و خودکفایی”، “می توانیم” و “شکوه کارون” تشکیل شده که اشعار آن از محمد عبدالحسینی است و با صدای سالار عقیلی و همراهی ارکستر سمفونیک تهران اجرا می شود.
یادآور می‌شود سمفونی کارون از سوی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و با همکاری انجمن موسیقی ایران ساخته شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۶۱۸۱۳۲۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.