جشن شکوفه ها در مدارس محدوده تهران قدیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲، از برگزاری جشن شکوفه ها در مدارس این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس، آغاز سال تحصیلی جدید، جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان سال اول دبستان در مدارس منطقه ۱۲ برگزار خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشن شکوفه ها در اولین روز ماه مهر سال ۹۲ با حضور مسئولان شهرداری منطقه ۱۲ به ویژه اداره بازیافت و مسئولان آموزش و پرورش منطقه در مدارس ابتدایی ویژه دانش آموزان سال اول دبستان برگزار می شود.
محمدنژاد، با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح زنگ آغاز سال تحصیلی توسط مسئولان شهرداری منطقه ۱۲ و مسئولان آموزش و پرورش منطقه نواخته خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اهدای شاخه های گل به دانش آموزان سال اول دبستان و برگزاری مراسم استقبال از آن ها با اجرای برنامه های شاد و متنوع از اقدامات اجرایی این طرح است.
محمدنژاد در پایان با اشاره به اقدامات  دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲ در اجرای طرح استقبال از مهر افزود: برگزاری جشنواره بازیافت، احداث کلبه های بازیافت توزیع پیک شادی بازیافت ویژه دانش آموزان منطقه ۱۲، برگزاری مسابقات نقاشی، مقاله نویسی، شعارنویسی و کتابخوانی از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲ در طرح استقبال از مهر است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.