جشن صدمین بازی جرارد در میان صد کودک مدرسه سابقش

۲۳ آبان ،

جشن صدمین بازی جرارد در میان صد کودک مدرسه سابقش

استیون جرارد کار زیبای بابی مور را تکرار کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین استیون جرارد افتخار صدمین بازی ملی اش را در مدرسه ای که خودش دوران کودکیش را گذرانده بود جشن گرفت.

در این عکس یادگاری استیون کنار ۹۹ کودک که هر کدام یک کلاه یادگاری از بازی های ملی استیون جرارد بر سر دارند قرار گرفت.

استیون جرارد غرق در احساس بود با اینکه خیلی از این کودکان حتی نمی دانست کنار چه کسی قرار گرفته اند باز هم با هیجان با او صحبت می کردند. بزرگترها که او را می شناختند شعری که هواداران لیورپول برای تیمشان می خوانند را برای او می خواندند.

او گفت : رفتن من به مدرسه ی دوران کودکیم برایم مانند مسافرت در وقت بود . وقتی که اطراف آن جا قدم می زدم و خاطراتم از جلوی چشمانم می گذشتند به شدت تحت تأثیر قرار گرفتم و خوشحالم که این کار را کردم.

زمانی که به این مدرسه آمدم فقط ۴ سال داشتم حال ببینید به جایی رسیدم که می خواهم صدمین بازی ملی کشورم را انجام دهم. نمی توانم توصیف کنم که چقدر حس خوبی داشتم و فقط می توانم بگویم عالی بود.من خاطرات خوب خیلی زیادی در این مدرسه داشته ام و برگشتن من به اینجا و زنده شدن خاطراتم برایم خاطره ی ماندگاری خواهد شد.

این مدرسه اولین جایی بود که من برای اولین بار به توپ ضربه زدم و هیچ کدام از اعضای خانواده ام حتی تصورش را هم نمی کردند که من روزی برای تیم ملی انگلیس بازی کنم.

۳۰ دقیقه ای که استیون جرارد با این ۹۹ کودک گذراند برای او و برای کارکنان مدرسه فراموش نشدنی خواهد بود.

اتیسون گفت:من از عکس گرفتن خیلی خوشم نمی آید ولی این کار فرق می کرد. بابی مور یک افسانه در فوتبال انگلیس است و خوشحالم که کار او را تقلید می کنم.

خیلی از این کودکان مانند گذشته ی من پیاده به مدرسه مییایند و وقتی به آن ها نگاه میکنم به این فکر میکنم که کدام یک از آن ها در آینده به عنوان بازیکن تیم ملی انگلیس با نوه ی من عکس خواهد انداخت.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.