جشن علمداران ولایت در مهدیه تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه شب ایرنا ، این آیین باشکوه که حضور جوانان و نوجوانان معنویت و

شور و نشاط خاصی به آن بخشیده بود، از سوی بنیاد شهید و امور جانبازان و مجمع جانبازان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در این ایین طی سخنانی گفت: انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم ها ، توطئه های نظامی ، اقتصادی ، اجتماعی و شبیخون فرهنگی دشمنان به برکت تبعیت مردم از ولایت فقیه و ایثار و شهادت جوانان زنده و سربلند است.

‘محسن انصاری’ اظهار داشت: امروز همه جانبازان ما به تبعیت از امام راحل شان پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی خطاب به جانبازان حاضر در مهدیه تهران گفت: حضور شما عزیزان ، جانبازان ، خانواده های شاهد، رزمندگان و آزادگان نشان از این دارد که دفاع از انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین دغدغه های شما و همه مردم ایران اسلامی است.

انصاری ادامه داد: تا این روحیه ی دشمن شکن شما ادامه دارد، انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت منجی زنده خواهد بود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور جانبازان افزود: شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان ما حماسه آفریدند و امروز نتیجه این فداکاری ها سرزنده بودن و استوار بودن انقلاب اسلامی است.

انصاری خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی از اقتدار بسیار بالایی برخوردار است و به عنوان یک الگو برای مستضعفان و مسلمانان درآمده است.

وی ادامه داد: امروز کسانی که تشنه الگو هستند قهرمانان دفاع مقدس ما را به عنوان الگوی

خودشان برگزیده اند که این یک دستاورد بزرگ معنوی است.

وی افزود: دستاورد دیگر این فداکاری ها این است که کشور ما با عزت و اقتدار به پیش می رود و به همین دلیل ما در صحنه های علمی ، فضایی ، نانو ، پزشکی ، موشکی و هسته ای در شمار کشورهای برتر دنیا هستیم.

وی افزود: زمانی غربی ها و به ویژه آمریکایی ها می گفتند که ایرانی ها توانایی علمی ندارند ، اما امروز افتخار می کنیم که در شمار ۱۰ کشور دارای فناوری فضایی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین ‘ علی اکبر مرتضوی کیاسری’ دبیر کل مجمع جانبازان و امور ایثار گران نیز در سخنانی از مسوولان کشور خواست تا به وضعیت فرهنگی کشور بیشتر توجه کنند.

شبک**۱۵۴۰** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۷۲۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.