“جشن ملی ایرانیان” ویژه برنامه نوروزی تحویل سال

۲۷م اسفند ،

ویژه برنامه نوروزی”جشن ملی ایرانیان” به تهیه کنندگی سید عبدالرحیم غفوریان به استقبال از سال نو می رود.

سید عبدالرحیم غفوریان، تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو تلویزیونممتازنیوز،گفت: در این ویژه برنامه لحظات عرفانی تحویل سال با اماکن متبرکه چون حرم امام رضا(ع) و حضرت شاه چراغ(ع) ارتباط مستقیم برقرار می گردد.
وی با اشاره به اینکه در این برنامه نوروزی تمامی مجریان، کارشناسان و هنرمندان برنامه هایی چون”خانه مهر”، “ترنم جام” و “اینجا ایران است” در این برنامه حضور دارند، افزود: کارشناسان فرهنگ عامه در خصوص آداب و رسوم نوروز میان اقوام مختلف ایرانی و همچنین کارشناسان ایران شناسی پیرامون بهار و طبیعت و مناطق دیدنی و جذاب ایران در ایام نوروز گفتگو خواهند کرد.
وی بیان کرد: حضور خوانندگان پاپ و سنتی، بازیگران طنز و اجرای ترانه های ریتمیک نوروزی برای مخاطبین طنین اندازی می گردد.
این تهیه کننده تصریح کرد: در این ویژه برنامه علاوه بر نشان دادن لحظات تحویل سال، گفتگو با کارشناسان و میهمانان اجرای موسیقی، ترانه نوروزی و نمایش های طنز و سنتی را به تصویر خواهیم کشید.
وی با اشاره به اینکه این برنامه با اجرای محمود شهریاری روی آنتن می رود افزود: دیدار با ورزشکاران،بازیگران، چهره های ماندگار، روحانیون، خانواده معظم  شهدا در این برنامه پیش بینی شده است.
گفتنی است؛ این ویژه برنامه سه شنبه از ساعت۲۱:۳۰ دقیقه الی ۲۴ و چهارشنبه ساعت ۱۳ الی ۲۴ از سه شبکه جهانی جام جم به صورت زنده پخش می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.