جشن ” میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) ” در شبکه سحر

۳۱اردیبهشت،

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی (ع) شبکه سحر برای مخاطبان خود برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، ویژه برنامه شبکه سحر به مناسبت سالروز ” ولادت حضرت امام علی (ع) ” از سیماهایی آذری و فرانسوی این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

*تبریک سیمای آذری در روز ولادت امیرالمومنین (ع)

ویژه برنامه ” ولادت حضرت علی (ع) ” و روز پدر از سیمای آذری شبکه سحر به تهیه کنندگی حسن سیف الهی برای این روز با سعادت به صورت زنده تولید می گردد.
سیف الهی در مورد این برنامه گفت: در این برنامه در نظر داریم به سیره و زندگانی این شخصیت بزرگ عالم اسلام بپردازیم.
وی توضیح داد: در این روز که یکی از بزرگترین روزها در تقویم شیعیان جهان است، می خواهیم با استفاده از حضور یک کارشناس در برنامه نمی از دریای بی کران شخصیت مولی الموحدین حضرت علی (ع) برداریم. حجت الاسلام مرتضی اشراقی به عنوان کارشناس در برنامه حضور می یابد تا ابعاد وجودی امام علی (ع) را با حضور حجت الاسلام اصغر جدایی به عنوان مجری مورد بررسی قرار دهد.
وی افزود: از دیگر بخش های این برنامه زنده حضور غلامعلی بابایی از مادحین آذری زبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است که به خواندن اشعاری در منقبت مولود این روز می پردازد.
در تهیه  این برنامه؛ معصومه ظهیر به عنوان دستیار تهیه کننده و محمدرضا شهبازیان نیز به عنوان گرافیست همکاری می نمایند.
ویژه برنامه ” ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) ” پنجشنبه ۲ خرداد از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مدت ۵۵ دقیقه به صورت زنده برای محبین به ولایت امیرالمومنین (ع) به روی آنتن سیمای آذری شبکه بین المللی سحر خواهد رفت.

*ویژه برنامه ولادت مولود کعبه از سیمای فرانسوی

ویژه برنامه خجسته زاد روز میلاد ” حضرت امیرالمومنین علی (ع) ” از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی سحر، ویژه برنامه مناسبتی میلاد ” حضرت امیرالمومنین علی (ع) ” به تهیه کنندگی حسین خروجی برای پخش از سیمای فرانسوی شبکه سحر تولید شده است.
خروجی گفت: این ویژه برنامه مناسبتی که به صورت گفت وگو محور و با حضور کارشناس در برنامه تولید شده است، به معرفی شخصیت بی همتای حضرت علی (ع) می پردازد.
وی افزود: معرفی شخصیت و اخلاق عملی این امام همام(ع) موضوع برنامه است که از بخش های مختلفی مانند: تصویر نریشن، پلاتو مجری و … تشکیل شده است.
ویژه برنامه میلاد ” حضرت امیرالمومنین علی (ع) “جمعه ۳ خرداد از ساعت ۳:۱۵ بامداد و ۱۰:۲۰(بازپخش) به وقت تهران به مدت ۱۵ دقیقه از سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر برای علاقمندان به آموزه های علوی(ع) به روی آنتن خواهد رفت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.