جشن نیمه شعبان در میدان امام حسین(ع)

۱۹خردادماه،

نماینده معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، جشن نیمه شعبان و راه‌اندازی سیستم اطلاع‌رسانی پروژه میدان امام حسین (ع) از برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ” مهدی محمود اقدم ” نماینده معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پروژه میدان امام حسین(ع) ضمن بیان این مطلب افزود: راسته فرهنگی پیاده راه شهدا تا اول ماه مبارک رمضان میزبان نمایشگاه کتاب و صنایع دستی خواهد بود.
 
وی گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان نیز از بعدازظهر روز دوشنبه ۳ تیر با حضور و مشارکت دسته‌های فرهنگی، بسیج و هیات رزمندگان اسلام در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.
 
اقدم ادامه داد: تجربه موفق برگزاری جمعه بازار هنر در پیاده راه شهدا در دیگر مناسبت‌ها، سبب شد تا تفکر راه‌اندازی جمعه بازار هنر به صورت دائم در این قطب فرهنگی بررسی و مقدمات  اجرای آن انجام شود.
 
نماینده معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران در پروژه میدان امام حسین(ع) تصریح کرد: اولین بازار هنر همزمان با نیمه شعبان با هدف ارایه و عرضه محصولات هنری دانشجویان و جوانان با حضور هنرمندان نام آشنای کشور برگزار خواهد شد.
 
وی از تجهیز میدان امام حسین (ع) به بزرگترین تلویزیون شهری پایتخت خبر داد و گفت: این سیستم با هدف اطلاع رسانی از برنامه ها و فعالیت‌های پروژه فرهنگی میدان امام حسین(عع و پیاده راه شهدا، درج پیام‌های مرتبط با حیطه وظایف مدیریت شهری، معرفی برنامه‌های سراهای محله همچنین دیگر فعالیت‌های شهرداری تهران به زودی راه‌اندازی می‌شود.
 
اقدم با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری باشکوه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: اجرای تعزیه، برپایی کرسی تلاوت قرآن، مراسم افطاری با مشارکت شهروندان در این ماه مبارک فضای کلی برنامه‌های ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود و جزئیات فعالیت‌ها در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.