جعفری: از تمام هواداران حلالیت می‌طلبم

۲۱اردیبهشت،

محمدحسین جعفری در موردکناره‌گیری‌اش از هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: با توجه به مشغله‌ای که داشتم درخواست کردم که از هیئت مدیره کناره‌گیری کنم و با این مسئله موافقت شد.

به نقل از فارس، وی در مورد اینکه آیا از رفتار هواداران در انتهای فصل ناراحت است، عنوان کرد: هرچه بود گذشت و به پایان رسید، امیدوارم بتوانیم باز هم به تراکتورسازی کمک کنیم و آرزو می‌کنم روزی برسد که این باشگاه از لحاظ مالی به خوداتکایی برسد. تراکتورسازی عشق ما، تیم شهر و استان ماست. برای این همواره آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر کمکی از دستم بر بیاید به هیچ وجه دریغ نخواهم کرد.

جعفری در مورد اینکه آیا پس از آوردن ۲ عنوان نایب قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، حواشی و سر دادن برخی شعارها سبب استعفای او شد، اظهار داشت: دیدید برای ما حاشیه‌هایی ایجاد کردند. نباید با حضورم به این تفرقه‌ها کمک می‌کردم و هرچه بود ما رفتیم و ان‌شاءلله تراکتورسازی در ادامه موفق شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رفتنش بدعت بدی در تراکتورسازی نمی‌شود تا از این پس هواداران با سر دادن شعارها خواستار جدایی مدیران عامل شومند، گفت: هواداران باید بدانند که با سر دادن شعار علیه مسئولان تیم، تراکتورسازی را متضرر می‌کنند. هیچ مدیری در وظیفه خود کوتاهی نمی‌کند و دوست ندارد تیم تحت نظریش آسیب ببیند. همه باید دست در دست هم بدهیم و برای موفقیت تیم تمام تلاشمان را انجام دهیم. من رفتم و دیگر همه چیز تمام شد. شعارهایی که علیه تیم داده می‌شود مطمئناً روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد. نتایج تراکتورسازی در آسیا از این مسئله نیز تأثیر گرفت. از همه هواداران حلالیت می‌طلبم و از آنها می‌خواهم از تراکتورسازی حمایت کنند و مراقب تیم‌شان باشند و بدانند که با «حیا کن، رها کن» به جایی نمی‌رسیم.

وی افزود: با بی‌ثباتی تراکتورسازی از بین می‌رود، برای کسب موفقیت نیاز به ایجاد ثبات داریم. اکنون مدیرعاملی خوب و با دانش برای تراکتورسازی انتخاب شده و هواداران باید با حمایت از او به تیم در مسیر موفقیت کمک کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.