جعفری: اولیویرا آقایی کرده است

۳۰م دیماه ،

محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد دیدار تیمش در هفته ۲۳ مقابل ذوب‌آهن گفت:‌ مقابل ذوب‌آهن کار سختی را در پیش داریم این تیم در چند وقت اخیر شرایط بهتری را پیدا کرده و از لحاظ فنی عملکرد رو به جلویی را داشته است. در نیم فصل اول مقابل این تیم شکست خوردیم. اگر می‌خواهیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم باید در این دیدار هوشیار باشیم تا با کسب ۳ امتیاز رقابت‌مان را در سطح جدول ادامه دهیم.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در مورد مشکلات مالی این تیم گفت: متاسفانه همچنان مشکلات مالی گریبانگیر تیم‌مان است و سختی‌های زیادی را تحمل می‌‌کنیم. دیروز جلساتی را با مسئولین استان و صاحبان باشگاه انجام دادیم و امروز نیز با آنها صحبت می‌کنیم. باشگاه باید مورد حمایت قرار بگیرد. فایده‌ای ندارد وقتی تیم با مشکل روبرو شد، آنوقت کاری صورت گیرد، این‌طوری پشیمان خواهیم شد.

وی در مورد وضعیت اسپانسر تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: صحبت‌های نهایی انجام شده و تقریبا کار رو به پایان است. تا چند روز دیگر وضعیت قطعی قرارداد با اسپانسر مشخص می‌شود. با شرکتی که در ایران سرمایه‌گذاری کرده و با شرکت تراکتورسازی همکاری می‌کند، مذاکره کرده‌ایم.

جعفری در مورد ایراداتی که AFC به ورزشگاه یادگار امام گرفته است، گفت: حدود ۱۷ ایراد ریز و درشت از ورزشگاه یادگار امام گرفته شده و در تلاش هستیم تا این مسائل را رفع کنیم. چند ایراد هست که به صورت اساسی برای ما مشکل‌ساز شده است. نصب صندلی در بخش‌هایی از ورزشگاه، نصب اینترنت و وضعیت زمین چمن مشکلاتی است که باید آنها را حل کرد، وضعیت اینترنت را خود باشگاه در اختیار گرفته تا با راه‌اندازی آن در طول سال بتوان از آن استفاده کرد. اما مشکل زمین چمن به راحتی قابل حل نیست چرا که با توجه به شرایط آب و هوا و شرایط زمین سخت است که بتوان آن را تعمیر کرد. به هرحال با کارگروه‌هایی که از سوی استان مشخص شده‌اند در تلاش می باشند تا هرچه زودتر این نواقص را حل کنند.

وی تاکید کرد: امروز روز حمایت از باشگاه تراکتورسازی است. بسیاری از بازیکنان طلب‌های خود را دریافت نکردند و باید پول آنها هرچه زودتر پرداخت شود. اگر از تراکتورسازی حمایت نشود و ما دچار مشکل شویم، آنوقت دیگر کارمان سخت می‌شود و اگر هم تلاشی صورت گیرد فایده‌‌ای ندارد.

جعفری در مورد اینکه آیا اولیویرا نیز از باشگاه تراکتورسازی طلبی دارد، گفت: با توجه به وضعیت دلار هنوز پول اولیویرا را نیز پرداخت نکردیم. او با ما همکاری خوبی داشته و تا به حال آقایی کرده و هیچ حرفی نزده است. امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات حل شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.