جعفری نماینده آلشپورت:چون پولی از تیم ملی نمی گیریم انتقاد می کنند/دعوت از کفاشیان کسر شان نیست

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – جعفری می گوید هر برندی که حاضر است خسارت آلشپورت را بدهد جلو بیاید تا آنها قرارداد با فدراسیون فوتبال را لغو کنند.

به گزارش ممتاز؛یکبار دیگر انتقاد از اسپانسر پیراهن های تیم ملی.سفر کفاشیان به آلمان و بازدید از شرکت آلشپورت سبب شد تا دوباره بسیار ها آتش زیر خاکستر را شعله ور کنند و از اسپانسر درجه سوم و چهارم تیم ملی انتقاد کنند!سفری که قرار بوده تا کارلوس کروش هم همراه کفاشیان برود اما بنا به دلایلی نامشخص سرمربی تیم ایران به این سفر نرفت تا سوژه را دست منتقدین بدهد.

امروز با جعفری مدیر عامل آلشپورت در خاورمیانه تماس گرفتیم تا دربارهٔ سفر کفاشیان که بسیار ها می گویند برای او کسر شآن بوده سوال کنیم.
سفر کفاشیان به آلمان و بازدید از شرکت آلشپورت حاشیه های بسیاری را به همراه داشته است.
پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی به به سبب اینکه آلشپورت اسپانسر ایران بود شرکت اصلی ما به پاس قدردانی برنامه ای را ترتیب داد تا کفاشیان به آلمان سفر کند.آنها پس از صعود نامه ای را خطاب به کفاشیان نوشتند و از او رسما دعوت کردند تا به آلمان برود وبا زیر ساخت های این شرکت آشنایی پیدا کند.ما هم با کفاشیان حرف زدیم و گفتیم که هدف آنها قدردانی است و پاسخ مثبت به دعوت آنها می تواند زمینه ساز فعالیت های گسترده ای باشد.اگر نه ما از سال قبل تا سال ۲۰۲۴ با تیم ملی قرارداد داشتیم و نیازی نبود که در آلمان دوباره قرارداد ببندیم.ضمن اینکه کارهای طراحی و غیره را هم می شد در تهران و یا از طریق ایمیل انجام داد.کروش هم قرار بود در این سفر همراه کفاشیان باشد اما بنا به دلایلی سفر ایشان مقدور نشد.من در جایی خواندم که نوشته بودند این سفر برای کفاشیان کسرشآن بوده است.واقعا تعجب میک نم.همین حضور رییس فدراسیون در آلمان سبب شد تا با آنها به تفاهم برسیم که اسپانسر تیم های نوجوانان،جوانان و امیدها هم باشند.
اما هنوز هم انتقاد های بسیاری وجود دارد.خیلی ها می گویند تیم ملی با برند درجه سوم و حتی درجه چهارم جهان قرارداد بسته است.
وقتی بلاتر به ایران آمد کسانی که به نفع شان نبود این اقدام را زیر سوال بردند.ما به این کوبیدن ها عادت کرده ایم.خود کفاشیان آمد و دید که این برند درجه سه نیست.دوستان بدانند که قدمت آلشپورت از آدیداس هم بیشتر است.زمانی حتی آنها “سل های” کفش هایشان را از آلشپورت تهیه می کردند.برند ما با ثبات است و شاید قدرت مالی پایین تری نسبت به سایر برندها داشته باشد اما من نمی دانم که معیار سنجش برای دوستان ما چه چیزی است.اگر مسائل مالی است که هیچ اما اگر کیفیت است مایلم تا پاسخ آنها را بدهم.
ماجرای فسخ قرارداد سه ملیون دلاری تیم ملی چیست؟
این رقم صحت ندارد.هیچ برندی این کار را نمی کند اما من به خاطر تیم ملی قرار داد را طور دیگری بستم.می دانستم که با صعود ایران به جام جهانی تیم ما خواستگار پیدا می کند و برندهای دیگر وارد عمل می شوند تا اسپانسر شوند.به همین سبب بندی را در قرارداد با فدراسیون گنجاندیم که اگر برند دیگری خواست تا در جام جهانی اسپانسر تیم ملی شود خسارت ما را بدهد و لوگویش راروی پیراهن ایران حک کند.ما تمام کالاهایی که به تیم ملی می دهیم رایگان است.هیچ ادعایی هم نداریم و تا سال ۲۰۲۴ هم وظیفه داریم تا البسه ملی پوشان را تامین کنیم.فکر می کنم یکی از دلایلی که از ما انتقاد می کنند همین است.
برفرض مثال اگر برند دیگری اسپانسر تیم ملی شود آیا اجناسی با همان کیفیتی که به تیم های اروپایی می دهد را به ایران می دهد؟
بعید بدانم.آنها برای بازار خاور میانه کیفیت های پایین تری را استفاده می کنند اما برندی مثل آلشپورت نیاز به این دارد تا خودش را ثابت کند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.