جعفر کاشانی: این انتخاب‌ها همیشگی نیستند/ به ظاهر ناراحت نیستم

۲۷م آذر ،

85-25.jpg

جعفر کاشانی گفت: من به ظاهر از انتخاب شیرینی به عنوان رییس هیات مدیره پیشکسوتان ناراحت نمی‌شوم اما معلوم است که در عمق دلم چه خبر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ بی‌ثباتی نیمکت این تیم در یکی، دو سال قبل و تغییر سه مربی در عرض یک سال، اظهار کرد: سبب این موضوع را باید از مسئولان بپرسید که چرا یک تیم بزرگ در طول یک سال چهار مربی داشته است. وقتی که باشگاه به معنای واقعی وجود داشته باشد همه چیز طبق برنامه و سیستمی که از قبل طراحی شده پیش می‌رود و در زمینه‌های مختلف برای بالا بردن سطح کیفی و علمی باشگاه کار می‌شود.

وی افزود: چندین بار گفته‌ام و امیدوارم که مسئولان ما هر چه زودتر سعی و همت خود را برای تبدیل این تیم به باشگاه انجام دهند. از همه مهم‌تر باشگاه باید دارای آکادمی باشد و بازیکنان جوان تحت تعلیم و تربیت قرار بگیرند.

کاشانی دربارهٔ انتخاب شیرینی به عنوان رییس هیات مدیره پیشکسوتان پرسپولیس و در آن سو حضور محمود خوردبین به عنوان سرپرست یک تیم والیبال، گفت: وقتی باشگاه داشته باشیم انتخاب‌های ما هم از این حالت خارج می‌آید. این عنوان ها به همه پیشنهاد می‌شود، اما اشخاص می باشند که باید خودشان را باید با کاری که به آنها محول می‌شود تطبیق دهند. اگر کسی پستی را تحویل بگیرد و در آن پست تاثیرگذار نباشد، کارش تشریفاتی می‌شود.

وی با بیان این که این سمت مبارک شیرینی باشد به ایسنا گفت: من در جلسه اخیر پیشکسوتان حضور نداشم و هیچ وقت در هیچ جلسه‌ای حاضر نبودم. وقتی تیم داشته باشیم هیچ کس در جایگاه خودش نیست. البته این کار خوبی است که در باشگاه انجام می‌شود و نشان می‌دهد می‌خواهند گام های جهت باشگاه شدن بردارند.

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس، افزود: من به ظاهر از انتخاب شیرینی ناراحت نمی شوم، اما معلوم است که در عمق دلم چه خبر است. امیدوارم هر کس که هر جا انتخاب می‌شود مفید باشد و مثبت عمل کند. اما این طور انتخاب‌ها همیشگی نیست و قرار نیست فردی در پستش قرار باقی بماند. درخت ممکن است یک بار در زمستان میوه گیلاس بدهد. اگر به من می‌گفتند که سرپرست یک تیم والیبال شو، از آنها عذرخواهی می‌کردم، چرا که عنوان به کسی شخصیت نمی‌دهد و فرد باید در آن تاثیرگذار باشد. حرف دیگری ندارم. تا زمانی که باشگاه نداشته باشیم، این چالش‌ها برایمان طبیعی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.