جغرافیای دوردست امنیت آمریکا در اختیار ایران است

۱۹ام بهمن ،

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما جغرافیای دوردست امنیت آمریکا را در اختیار خود قرار داده‌ایم، انقلاب ما مصر را از چنگال آمریکا خارج کرد و بحرین را آوردگاه یک انقلاب اسلامی دیگر قرار داد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، “سردار حسین سلامی” در مراسمی که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سالروز عملیات و الفجر ۸ برگزار شد، در جمع پاسداران سپاه امام رضا(ع)، با یادآوری دستاوردهای ماندگار عملیات والفجر ۸ اظهار کرد: به زیبایی می‌توان امدادهای الهی و نصرت خداوند را در عملیات والفجر۸ ملاحظه کرد.

وی برافراشته شدن پرچم مبارک گنبد حرم حضرت امام رضا(ع) را بر روی مسجد فاو، تیر خلاصی به امید جبهه استکبار دانست و افزود: وجود رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های شهدا و ایثارگران، امروزه ما را در اوج عزت قرار داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، ایران قبل از ۲۲ بهمن ۵۷ و بعد از آن را مقایسه کرد و گفت: حقیقتا انقلاب اسلامی تفسیر زمینی آیهالکرسی بود که ما را از وادی ظلمات به نور هدایت کرد.

سلامی انقلاب اسلامی را نقطه نزول برکات از آسمان به زمین برشمرد و افزود: ما در شرایطی زندگی می‌کردیم که در زیر سلطه یهود و نصارا بودیم، حضور بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی نشانه سلطه یهود و نصاری بر شئون یک جامعه شیعی بود.

وی شاه را مجری دقیق و سرسپرده کامل آمریکا در اجرای سیاست‌های آنان در دفن کردن هویت دینی این مردم توصیف کرد و گفت: شاه هر تصمیمی را که برای او دیکته شده بود، اجرا می‌کرد.

سلامی در ادامه گفت: همه مردم باید شاکر این شکوه، اقتدار بی‌بدیل و این ارتفاع دست نایافتنی که به برکت انقلاب اسلامی به ما هدیه شده است، باشند.

وی از حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک انسان کامل، اهل عبادت و تهجد، صاحب مقام محمود یاد کرد و گفت: اگر نبود اتصال آن مرد خدا به منشا احدیت، هرگز ما قادر به برابری با تمام قدرت‌های بزرگ عالم نبودیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما جغرافیای دوردست امنیت آمریکا را در اختیار خود قرار داده‌ایم، انقلاب ما مصر را از چنگال آمریکا خارج کرد و بحرین را آوردگاه یک انقلاب اسلامی دیگر قرار داد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.