جلالی:به بازیکنانم افتخار می کنم/استقلال از تجربه اش استفاده کرد و به گل رسید

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تراکتورسازان می گوید او نهایت تلاشش را برای حل مشکلات فنی تراکتورسازی انجام داده است.

به گزارش ممتاز و به نقل از ایسنا،مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با استقلال اظهار کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم در مقابل استقلال به این خوبی بازی کردند. بازی با هیجان آغاز شد و استقلال از تجربه‌اش استفاده کرد و به گل رسید، اما ما شایسته پیروزی بودیم.

وی ادامه داد: در رختکن بازیکنان ناراحت بودند که چرا نتوانستند پیروز شوند. فوتبال خوبی را بازی کردیم. مشکلاتی داریم که امیدوارم این مشکلات را در نیم فصل برطرف کنیم.

جلالی درخصوص قضاوت داور این مسابقه بیان کرد: از قضاوت داور راضی هستم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: وقتی حریفی همانند استقلال نکونام و تیموریان را دارد، یعنی یک تیم کامل است. بازی که مقابل این تیم قدرتمند انجام دادیم، نشان دهنده قدرت تیم ماست. اگر بازی از نظر فنی ارزشیابی شود، نمره خوبی از این ارزشیابی می‌گیریم. واقعا ما از نظر نوع بازی خوب بودیم و فوق‌العاده بازی کردیم. در بازی مقابل فولاد نیز مستحق برد بودیم.

جلالی گفت: در آینده بهتر از حال حاضر نیز خواهیم بود. کاری که برنامه‌ریزی کرده‌ایم را به خوبی پیش می‌بریم ولی همانطور که گفتم باید مشکلاتمان را برطرف کنیم. من برای حل مشکلات تاکتیکی تلاشم را کرده‌ام، اما برای بخشی از مشکلاتمان باید ابزار داشته باشیم. امیدوارم در بین دو نیم فصل بتوانیم دو یا سه بازیکن جذب کنیم. استقلال از ۹ گل پایانی در لیگ، ۷ گل را از ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است. تیم‌های بالای جدول نیز چنین شرایطی دارند ولی ما نتوانستیم از ضربات ایستگاهی گلی به ثمر برسانیم و باید بازیکنی داشته باشیم که از این ضربات استفاده کند. رقیبانمان ۱۵ امتیاز از ضربات ایستگاهی گرفته‌اند.

جلالی درخصوص ستاره‌های تراکتور و اینکه آیا در بازی‌های امروز خوب بودند یا خیر، بیان کرد: از بازیکنانم راضی هستم، چون در اختیار تیم بودند و بازی خوبی را انجام دادند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.