جلالی نامزد احتمالی ریاست فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت

سیدرمضان شجاعی کیاسری سخنگوی هیات موسس فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به جلسه عصر امروز این فراکسیون برای انتخاب هیات رییسه و تصویب اساسنامه به ایسنا گفت: فراکسیون ما کار خود را بر اساس اساسنامه و اهدافش ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده بودن مجلس گفت: اقتضای زنده بودن مجلس این است که چند فراکسیون و سلیقه‌های متعدد در مجلس وجود داشته باشند تا مجلس بتواند پویایی خاص خود را حفظ کند.
عضو هیات موسس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت و و با باشگاه خبرنگاران نیز اظهارداشت: کاظم جلالی نامزد احتمالی ریاست فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خواهد بود.
سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: تاسیس این فراکسیون در راستای پویایی و زنده بودن مجلس است چراکه وجود اختلاف سلیقه ها به پختگی بحث و بازدهی مجلس کمک خواهد کرد.

عضو هیات موسس فراکسیون «اصولگرایان رهروان ولایت» با بیان اینکه در داخل مجلس اصولگرا وجود فراکسیون‌های مختلف اصولگرایی ضروری است، افزود: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس بوده و تشکلی است که در عمر چند روزه مجلس نهم خود را به خوبی نشان داده است و به فعالیت های پارلمانی و غیرپارلمانی خود با قدرت هر چه تمام تر ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فراکسیونی جدید تحت عنوان فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به انشقاق اصولگرایان دامن نمی‌زند، تصریح کرد:‌ وجود فراکسیون های متعدد در بطن مجلس اصولگرا به منزله زنده و پویا کردن مجلس بوده و از طرفی ما به دلیل اختلاف سلیقه با فراکسیون موجود اصولگرایی اقدام به تاسیس چنین فراکسیونی کردیم چرا که به استقلال مجلس، دوری از افراط و تفریط و پایبندی به اعتدال معتقدیم.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.