جلب رضایت مشتریان خسارت دیده سایپا

جلب رضایت مشتریان خسارت دیده سایپا

در پی اعتراض یکی از مشتریان سایپا به وضعیت خدمات دهی یکی از نمایندگی های این شرکت، سایپا جوابیه ای منتشر کرد:

به نقل از خبر آنلاین، احمد خزائی یکی از خوانندگان نوشته بود: با سلام اینجانب در تاریخ ۱/۳/۹۱ مبلغ ۱۰۵۵۶۰۰۰ تومان بابت خرید پراید ۱۱۱sx امانی به نمایندگی ۱۰۹۵ سایپا پرداخت کردم و خودرو را تحویل گرفتم اما از پلاک و مدارک خبری نیست و شرکت سایپا نیز پاسخگو نیست.
این نمایندگی کلاهبرداری کرده و پول را به حساب سایپا حواله نکرده است و سایپا نیز فقط میگوید باید پول را به حساب ما حواله میکردید نه اینکه پول را به نمایندگی میدادید !!! تکلیف من و ۲۷ نفر دیگر نیز مشخص نیست لطفا شما پیگیری نمائید. نام نمایندگی : ۱۰۹۵ (پویش خودرو آسیا) در کلاک کرج با سپاس احمد خزائی
جوابیه شرکت سایپا:
با سلام
در پاسخ به مطلب جناب آقای احمد خزائی در رابطه با خرید سایپا۱۱۱ ازنمایندگی ۱۰۹۵ به اطلاع می رساند که مشکل مذکور مربوط به تخلف یکی ازکارمندان نمایندگی فوق الذکر بوده که نمایندگی متعهد گردیده است در اسرع وقت رضایت مشتریان خسارت دیده را جلب نماید.
در ضمن از هفته گذشته کارشناس امور مشتریان سایپایدک در نمایندگی مذکور حضور پیدا کرده تا کلیه مشتریان خسارت دیده را شناسایی و مشکل آنان را رفع نماید.
نکته بسیار مهم و قابل تأکید این است که مشتریان عزیز باید از پرداخت نقدی به نمایندگی ها یا واریز وجه به حساب نمایندگی ها و یا اشخاص اجتناب نموده و حتماً وجه خرید خودرو را به حساب شرکت سایپا واریز نمایند و قبل ازخرید ازروند قانونی و صحیح خرید خودرو درنمایندگی ها اطلاع کامل کسب نمایند تا دچارمشکلاتی شبیه به این مورد نشوند.

چهارشنبه ۱۵ شهریور   ۱۱:۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.