جلسات سخنرانی در ماه محرم از یک ساعت بیشتر نشود

۲۷ آبان ،

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نیاز به ۱۰۰ مبلغ دینی در نقاط مختلف استان با توجه به جمعیت و آسیب‌های موجود ضروری است.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت الله اروجی در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: با توجه به کمبود اعتبارات مالی این سازمان، تاکنون امکان حضور مبلغان دینی در ۱۰۰ نقطه استان استان میسر نشده که امیدواریم با عنایت مسوولان امر زمینه حضور مبلغان در سطح استان فراهم شود.

وی با بیان این‌که «سیاست گذاری‌های تبلیغی برای ماه محرم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان در اختیار مسئولین فرهنگی قرار گرفته است» افزود: مراسم‌های ماه محرم باید به صورت عظیم و یکپارچه در سطح استان برگزار شود.

اروجی اجتماع عظیم عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) به صورت متحد و یکپارچه را نماد وحدت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی از وجود یک هزار و ۸۰۰ پایگاه تبلیغی در استان خبر داد و افزود: مبلغان در این پایگاه‌ها به صورت مستمر در زمینه‌های تبلیغ فعالیت می‌کنند.

اروجی افزود: جلسات سخنرانی در ماه محرم نباید از یک ساعت بیشتر شود و مباحث مطرح شده در این جلسات باید در حد درک و فهم اشخاص باشد.

وی تصریح کرد: مجالس عزادرای در ماه محرم در محله‌ها و تکایا برگزار شود که همه اشخاص بتوانند حضور یابند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.