جلسات ویژه وزارت نفت با مجلس برای تامین منابع مالی پروژه‌ها

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

2644.JPG

معاون وزیر نفت از برگزاری جلسات مشترک وزارت نفت با کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ایران برای تامین و تقویت منابع مالی پروژه‌های ویژه وزارت نفت از طریق بودجه و احکام بودجه‌ای خبر داد.

شجاع‌الدین بازرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی ایسنا، با اظهار این‌که فصل نوینی در رابطه میان وزارت نفت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر جلسات مشترکی میان مدیران نفتی و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برای تامین منابع مالی پروژه‌های صنعت نفت در حال برگزاری است.

وی با اشاره iبه این‌که در این شرایط فضای تعامل و درک متقابل سبب ایجاد نگاه ملی iبه مسائل و کنار‌رفتن سلیقه غیرشخصی اشخاص شده است، گفت: روز قبل کمیسیون انرژی مجلس جلسه‌ای غیررسمی با پیمانکاران و بعضی از مدیران وزارت نفت برای تامین منابع مورد نیاز برگزار نمود.

بازدید مجلسی‌ها از طرح‌های ویژه صنعت نفت

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت با اظهار این‌که برای تعامل بیشتر بین وزارت نفت و مجلس باید نمایندگان مجلس را در فضای کار قرار داد و گزارش تفسیری کار پیمانکاران و پیشرفت پروژه‌ها را iبه آنها اطلاع داد گفت: iبه همین منظور هفته قبل کمیسیون انرژی مجلس از فاز‌های در حال توسعه پارس جنوبی بازدید نمود و هفته آینده نیز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه را برای بازدید از پارس جنوبی iبه عسلویه خواهند رفت.

وی همچنین با اعلام این که سعی خواهد شد که سایر کمیسون‌های اقتصادی مجلس شورای اسلامی مانند کمیسیون‌ اقتصادی و صنایع نیز از طرح‌های صنعت نفت بازدید نمایند ودر جریان امور صنعت نفت قرار بگیرند، گفت: بعد از بازدید از منطقه عسلویه و پارس جنوبی، نمایندگان مجلس از مناطق نفت خیز جنوب دیدن خواهند نمود.

بازرگانی با بیان این‌که فصل مشترک همکاری میان وزارت نفت و نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس در حال رقم خوردن است، یاد‌آور شد: این رویکرد علاوه بر آثار مثبت بر صنعت نفت کشور سبب شکوفایی اقتصاد ملی هم خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.