جلسه‌ای در نهاد برای پیگیری تسهیلات صنعت خودرو

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

جلسه‌ای در نهاد برای پیگیری تسهیلات صنعت خودرو

عصر خودرو : مدیرکل دفتر صنایع ماشین‌سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری جلسه‌ای در نهاد ریاست‌جمهوری iبه منظور پیگیری پرداخت تسهیلات دو هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا کیومرث فروتنی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات دو هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو همچنان در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه در مهمترین اقدامات اخیرا جلسه‌ای در نهاد ریاست‌جمهوری با حضور مدیران بانک‌ها، خودروسازی‌ها و مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در این زمینه جلسه‌ دیگری نیز در وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور قائم مقام وزیر، مدیران بانک‌ها و خودروسازی‌ها برگزار شده است.
مدیرکل دفتر صنایع ماشین‌سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: خودروسازان نیز پیگیری‌هایی در این رابطه داشته و مکاتباتی با بانک مرکزی و بانک‌های عامل انجام داده‌اند.
فروتنی تصریح کرد: در این زمینه در جلسات مختلف موضوع پرداخت تسهیلات دو هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو پیگیری می‌شود تا با اجرایی شدن مصوبه کارگروه حمایت از تولید، زمینه برای افزایش تولید خودرو فراهم شود.

جمعه ۲۶ آبان   ۱۳:۱۳

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.